11/23/2017

Okładki na zeszyty Lego Avengers i Liga Sprawiedliwości #4

Cześć!
   Zanim na dobre wpadnę w świąteczny nastrój, pokażę Wam kolejne okładki na zeszyty stworzone na zamówienie mojego syna. Jest to kontynuacja serii superbohaterów w wersji LEGO (Kapitan Ameryka i Iron Man, Hulk, Spider-man, Wolverine i Flash). Tym razem powstał Batman i Zielony Goblin.
   Muszę wspomnieć, że wcześniej wykazałam się ignorancją i zbyt pochopnie zakwalifikowałam wszystkie postacie do grupy Avengersów. Otóż są co najmniej dwa różne światy superbohaterów: Avengers (z wydawnictwa Marvel Comics) i Liga Sprawiedliwości (Justice League, z wydawnictwa DC Comics). Teraz się poprawiam i mam nadzieję, że wybaczycie mi ten błąd ;)
   W tym roku powstały dwie okładki, a dwie kolejne są w przygotowaniu. Spodziewajcie się zatem kontynuacji :)
   Chciałabym również zwrócić Waszą uwagę na stempelki wykorzystane do zdjęć. Są to stemple, które wygrałam dość dawno u Zuzy z DECU Style. Myślałam, że szybciej pokażę je na blogu i w jakiś spektakularny sposób, ale tak się złożyło, że używamy ich do drobnych prac jak albumy szkolne, tagi do prezentów itp. i tak naprawdę nie ma kiedy tych efektów pokazać. Spisują się świetnie. Są bardzo zgrabne i idealne również do mniejszych rączek. Myślę, że pobudzają kreatywność i chwała im za to!
Dane techniczne:
* haft ukończony 03.09.2017 r.
* wzór z pinterest
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 779 piaskowy i bawełna biała w igły z nitkami
* mulina DMC, 8 kolorów
Uściski!
Magda

43 komentarze:

  1. Z takim zeszytem to mały człowiek od razu ma większy zapał ;) a błąd iście skandaliczny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem że skandaliczny, dlatego go sprostowałam 😜
      A z zapałem na tym etapie edukacji bywa już różnie. Nie mniej syn cieszy się z każdej nowości 😊

      Usuń
  2. Rewelacyjne okładki! Moi synowie byliby nimi zachwyceni! Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koledzy syna też się zachwycają 😊 Dla mnie to taki sposób łączenia haftu z pożytecznym

      Usuń
  3. Super :) Batman jest najlepszy, bo nie ma super mocy, a daje radę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę więź łączącą nasze umysły 😜. Iron man też jest zwykły - ma tylko kostium. Ach mogłabym tak rozprawiać godzinami 😊

      Usuń
  4. Cudne okładki, a Twoje zdjęcia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzia nie odróżniać Avengers od Ligi Sprawiedliwości... proszę Cię jak mogłaś ;)))Podziwiam prace i zdjęcia ... no, ale jak mogłoby być inaczej :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę rozdziawiłam buzię na tę systematykę, ponieważ ja na razie jestem na etapie NinjaGo. I nie będę na głos mówić tego, że pomyliły mi się one z Lego StarWars...no ale ja mało techniczna jestem :D Ale fakt, mając same siusiaki w domu pasuje w temat się zagłębić;)
    Okładki są rewelacyjne! :) Wręcz idealne dla małego fana klockowych postaci :) Jestem zachwycona wykonaniem, nigdzie nie widzę jakiś nitek wystających, albo krzywizny...hmm :) Jak ty to zrobiłaś? :)
    No i zdjęcia - Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A często słyszysz przez swoją niewiedzę, że dziewczyny się nie znają? Ja coraz częściej 😜 ale staram się nadrabiać.
      Krzywo jest na 100% i coś nie zawsze mi ta dolna nitka dobrze wychodzi, ale z każdą okładką jest lepiej 😜

      Usuń
  7. Sesja świetna, zeszyty wykonane idealnie, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału jeszcze mi brakuje, ale się uczę i tak sobie tłumaczę różne niepowodzenia. Dzięki za dobre słowo!

      Usuń
  8. Kapitalne okładki! Temat tych postaci to dla mnie zupełna magia, ale brawo dla Ciebie że ogarniasz całą tą systematykę ;) świetnie je uszyłaś :) a zdjęcia... mega klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oglądałam u Ciebie sesję zeszytu to z zazdrością zerkałam na piórko. Ale udało się znaleźć jakieś zastępstwo. A Twoje szkraby nie są fanami lego?

      Usuń
  9. Kompletnie nie jestem w temacie, ale okładki bardzo mi się podobają. No i oczywiście sposób ich pokazania :-)
    Pozdrawiam CIĘ serdecznie, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gdyby nie syn to pewnie też niewiele bym wiedziała. A tak muszę się ciągle szkolić 😜

      Usuń
  10. Ha... ha... mój wnusio zawsze się burzy, kiedy mylę postaci z Lego Ninjago z postaciami z Lego Nexo Knights. Byłby zachwycony takim okładkami - super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tak jak mój. Jak coś pimylę to zaraz się bulwersuje. Z wiekiem zaczął dodawać ironicznie, że nie znam się bo jestem dziewczyną 😳

      Usuń
  11. O rajusiu, ale śliczne! Okładki są rewelacyjne! Jak dla mnie bomba :)
    Błąd skandaliczny, ale do wybaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jednak do wybaczenia. Następnym razem pięć razy sprawdzę zanim napiszę 😜

      Usuń
  12. Świetne okładki, miło z takich zeszytów korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Z każdą kolejną są lepsze, choć ciągle brakuje im perfekcji 😊

      Usuń
  14. Ja tam na tych dwóch światach się nie znam ale zeszyty wyglądają bajecznie! :) Koledzy pewnie też będą chcieli takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koledzy nie ustają w wymyślaniu kolejnych typów jakie powinny się pojawić do kompletu 😳 aż nadto się znają 😜

      Usuń
  15. Super okładki, to wiadomo. Ale! Twoje sesje zdjęciowe są wprost zachwycające! Za każdym razem podziwiam je i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy widzę postęp w swoich zdjęciach choćby dzięki temu co tu wcześniej opublikiwałam, ale mam taką naturę, że ciągle jestem mało zadowolona ze swojej pracy. Ale próbuję, bo inaczej się nie nauczę 😊

      Usuń
  16. Bardzo fajne okładki, no i hafciki są super!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam dziewczynom taka tematyka jest trochę bardziej odległa, ale chłopcy w szkole są zachwyceni. Już pytają kiedy kolejne 😊

      Usuń
  17. Super! Bardzo mi się podobają. Zarówno pomysł jak i wykonanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, bo tematyka bardziej testosteronowa 😜

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne okładki, na pewno robią furorę. Śliczne hafciki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności :) Stempelki bardzo fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zacznie stemplować to nie można przestać - to takie wciągające 😀

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.