8/04/2020

Trzmiele w koniczynie - Anna Smit (@anna_smitt_stitch)

Cześć!
   Zapraszam Was dziś do obejrzenia haftu o letniej tematyce, czyli trzmieli w koniczynie. Wzór to była miłość od pierwszego wejrzenia. Od razu musiałam go mieć i od razu zacząć wyszywanie.
   Do kompletu jest jeszcze schemat z lawendą, który pewnie większość hafciarek kojarzy i który mam nadzieję również kiedyś popełnię.
   Wybór płótna stanowił dla mnie nie lada wyzwanie. Chciałam, żeby kolor tła nie był biały i żeby pasował zarówno do koniczyny i do lawendy. Myślałam o jakimś ciepłym odcieniu beżu, ale w żadnym wypadku nie mógł to być kolor ecru (wydawał mi się zbyt żółty). Przeszukałam internet wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć idealny kolor i zawsze kiedy wydawało się, że znalazłam, to okazywało się, że to właśnie ecru :D. Ostatecznie zdecydowałam się na Murano w odcieniu perłowobeżowym i teraz zastanawiam się, jak na tej tkaninie będzie się prezentować lawenda.

Anna Smit

   Pierwszy raz wyszywałam wzór autorstwa tej projektantki i muszę przyznać, że mino zastosowania kolorów mieszanych haft powstawał dość sprawnie. Bardzo podoba mi się efekt skrzydełek trzmieli, które wyhaftowane zostały półkrzyżykami. Dzięki temu zabiegowi skrzydełka wyglądają na bardzo delikatne, a ciałko trzmiela, wyszyte krzyżykami, jest jakby bardziej puchate.
   Kontury wykonane są 8 kolorami i to już jest pewnego rodzaju szaleństwo. Ogólnie pracę nad tym haftem oceniam bardzo pozytywnie i zdradzę Wam, że już planuję kolejny haft autorstwa Anny Smit (nie piszę teraz o lawendzie - tą zostawiam sobie na później).

Dane techniczne:
* haft ukończony 12.07.2020 r.
* wzór "Шмели в клевере" autorka: Анна Смит na podstawie ilustracji Наталии Бавриной
* tkanina bawełna + wiskoza MURANO 32ct, kolor: 770 perłowobeżowy
* mulina DMC, 35 kolorów

Pozdrawiam
Magda

48 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem: niezwykle realistyczny haft, przepiękny! Trzmiele jak żywe.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny haft, pięknie zaprezentowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że fotki się spodobały :)

      Usuń
  3. Z największą przyjemnością obejrzałam zdjęcia haftu i przeczytałam Twojego posta. Uwielbiam Twoje prace mamy podobny gust chociaż ja w ostatnich latach mniej wyszywam obrazków, które mi się podobają.
    Ten wzór jest na mojej liście, ale nigdzie nie widziałam tak pięknie wyszytego z pięknymi kolorami. Ja też mam zwykle problem z doborem tkaniny, Ty dobralas idealnie, bardzo mi sie podoba ten odcień. Jestem też ciekawa lawendy, bo bardzo ją lubię. Czy ten len kupowalas w Hobby Studio czy w innym sklepie internetowym? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaninę kupiłam w Hobby Studio.
      Wybór płótna na tło to zawsze zagwozdka. Podziwiam niektóre hafciarki, które eksperymentują z kolorami i często haft na tym bardzo zyskuje.
      Ja kupuję różne kolory (fiolety, niebieskości, zielenie) ale ostatecznie mam wrażenie, że zawsze wyszywam na kości słoniowej lub naturalnych ;)

      Usuń
  4. śliczny jest ten motyw. Koniczyna i trzmiele jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zaprojektować w ten sposób wzór to niezwykła umiejętność.

      Usuń
  5. Podziwim i zachwycam sie Twoja praca, mistrzostwo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku. Zawsze jak czytam taki komentarz to myślę sobie ile w danej pracy jest niedociągnięć. Bardzo jednak dziękuję za ciepłe słowa i staram się nauczyć przyjąć komplement :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetnie dobrany kolor lnu i nie wiem czy też fajnie by się nie prezentował na Belfaście niebieskim lub niebieskim vintage marmurkowym (jako imitacja nieba).
    Haft przepiękny, trzmiele to moje ulubione fruwające owady❤ Mają tak milusie futerko, że z chęcią bym się do nich przytuliła😉 Wzór z lawendą też widziałam, cudny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad niebieskim marmurkowym zastanawiałam się, ale nie byłam pewna czy fiolety lawendy będą ładnie grały z niebieskim.
      A trzmiele w tym wzorze wymiatają. Rewelacyjnie zaprojektowane.

      Usuń
  7. Piękny, wybór materiału to strzał w dziesiątkę! Twoje hafty jak zwykle mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, haft jest perfekcyjnie zaprojektowany i wykonany :) A urody dodają cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobała Ci się moja praca, no i praca projektantki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Śliczny haft.Gorąco namawiam Cię do wyszycia lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa czy lawenda będzie tak samo wciągająca jak koniczyna, bo od tego wzoru nie mogłam się oderwać :D

      Usuń
  10. Coś pięknego! Zachwycający haft! Te trzmiele są niesamowite! A haftowanie półkrzyżykami nadaje lekkości i głębi :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Wyszedł efekt 3d, a skrzydełka są tak delikatne, jak w rzeczywistości.

      Usuń
  11. Wspaniałe i zachwycające, wszystkie detale w punkt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny! Masz niezwykły talent do wynajdywania rewelacyjnych wzorów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Myślę, że raczej poddaję się trendom. Ten wzór to ostatni krzyk mody hafciarek :D

      Usuń
  13. Właśnie się zakochałam w tym wzorze i Twoim hafcie. Nie widziałam jeszcze wzorów tej projektantki. Tej haft ląduje na mojej liście ,,do zrobienia''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę. Ja nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam już kolejny projekt autorstwa Anny :D

      Usuń
  14. Przepiękny haft! Dawno nie haftowałam, ale dla tak pięknego wzoru może się wreszcie przełamię :). Niezwykła delikatność, cudowne kolory! Co do koloru tła, to ja czasem korzystam z tkanin w kolorze "kość słoniowa" lub "off-white" - nie tak żółte jak ecru, ale bardziej coś jak lekko złamana ciepła biel. Z tym że dla tego akurat wzoru to chyba dokonałaś najlepszego wyboru :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taką złamaną biel wybieram najczęściej. Trochę żałuję, że brak mi takiej odwagi na eksperymenty z kolorami tła, ale staram się :D

      Usuń
  15. Piękny jest ten haft! Zarówno wzór, jak i wykonanie - dobór materiału bardzo pasuje. Z ciekawością obejrzę inne propozycje projektantki; nie miałam jeszcze do czynienia z żadnym z jej wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zajrzyj. Mnie się wyszywało bardzo przyjemnie i myślę, że mimo tych łączonych kolorów to nie była zaciekła walka.

      Usuń
  16. Przepiękny !. Zachwycam się Twoimi wyborami haftów a potem wykonaniem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Magia łąki na Twoim hafcie jest jak żywa. Niemal słychać te latające trzmiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie wrażenie, gdy tylko ujrzałam ten wzór :D

      Usuń
  18. Cudeńko i te zdjęcia jak zwykle bajeczne :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca, trzmiele jak namalowane, wspaniałe zdjęcia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór. Ja mam już upatrzone swoje trzmiele, aby tylko zasiąść do komputera i zamówić. Nie wiem, a może się skuszę na wzór, który pokazałaś ? Tyle zachwytów... Tło wybiorę niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niebieskim tle jeszcze chyba nie widziałam realizacji, ale też pewnie będzie dobrze wyglądać. Tyle pięknych wzorów, że trudno się oprzeć ciągłej pokusie ;)

      Usuń
  21. witam,
    a spytam gdzie można kupić wzór, żeby zapłacić w pln,
    mam trzmiele w lawendzie wzór, i teraz mi sie to do kompletu marzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, czy ktoś w Polsce sprzedaje te wzory. Ja do zapłaty używam konta PayPal, więc płacę w złotówkach. Koszt tej płatności zwiększa zazwyczaj cenę wzoru o 10% (bo tyle trzeba zapłacić PayPalowi).

      Usuń
  22. Można poprosić adres strony gdzie można zakupić ten wzór? Wzór wyszedł rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  23. W danych technicznych pod imieniem i nazwiskiem autorki wzoru zostawiłam link do jej sklepu w serwisie vk.com, ale mogę jeszcze raz podać link: https://vk.com/club_anna_smit
    Można też pisać do Anny na instagramie: https://www.instagram.com/anna_smitt_stitch/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały wzór, osobiście jestem bardziej za zwierzęcymi motywami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem się zdecydować, a zresztą wszystko zależy od nastroju, pory roku itp. :D

      Usuń
  25. Czy można kupić wzory z trzmielami w jakimś polskim sklepie internetowym?
    Pozdrawiam. Gonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Raczej nie spotkałam się z tymi wzorami. Ja piszę przez media społecznościowe do autorek.

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.