12/16/2017

Kartki świąteczne

Cześć!
   Jak co roku o tej porze na blogu pojawia się wpis, prezentujący kartki świąteczne. To już taka nasza rodzinna tradycja, gdy zasiadamy w grudniu do cięcia i klejenia. W tym roku jednak chłopaki mieli za dużo innych zadań, więc kartkami zajęłam się ja (chyba dlatego kolorystyka jest taka "dziewczęca"). Życzenia wypisywał najmłodszy :)
   W swojej pracy wykorzystałam przede wszystkim papiery "North Pole" z Piątku Trzynastego i muszę napisać, że są przepiękne. Aż ciężko je ciąć, bo wszystko jest idealnie ze sobą skomponowane.
   W tym roku podjęliśmy również pierwszą próbę rodzinnego pieczenia piernikowej chatki. Było wspólne zagniatanie ciasta, wycinanie szablonu z papieru, wałkowanie i nakładanie faktur na ściany i dach przed wypiekiem. Okazało się jednak, że ciasto sporo urosło podczas pieczenia i ten pierwszy domek tak się rozrósł, że nie dało się go skleić. Komisyjnie zatem go zjedliśmy i wzięliśmy się za nowy. Na szczęście ciasta było jeszcze sporo. Tym razem cieniutkie pierniczki udało się  złożyć w jedną zamierzoną całość :). Mamy też postanowienie, że w przyszłym roku również spróbujemy zrobić chatkę i może nawet pokusimy się o komin ;)
   Jeśli chcecie przypomnieć sobie nasze zeszłoroczne kartki to odsyłam >>tutaj<<.
   Tymczasem kończę na dziś i pozdrawiam. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć jeszcze jeden wpis przed świętami. Zatem do poczytania wkrótce.
Całusy
Magda

35 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne karteczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki, a ten domek zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. No domek to nasza chluba. Żaden inny nie jest taki jak nasz 😜 Może za rok będzie bardziej "precyzyjny"

      Usuń
  3. Subtelne piękno kartek zachwyca... a domek bajeczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile rzeczy się w nim mieści? Taka chłopięca wersja domku dla lalek 😀

      Usuń
  4. Przecudowne kartki! Jestem nimi zachwycona. A ten domek prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sliczne kartki i domek taki bajeczny!
    Pozdrawiam i zycze wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Również życzę spokojnych i radosnych świąt!

      Usuń
  6. cudne karteczki pięknie ofocone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki i baaardzo udany domek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za te miłe słowa. Jesteśmy z domku dumni niesamowicie, bo to pierwszy tego rodzaju wypiek u nas. Już teraz słyszę o domku z kominem, piętrem i wewnętrzną instalacją oświetleniową 😱

      Usuń
  8. Wspaniałe karteczki, a domek jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę taką radość w domownikach związaną z piernikową chatką, że nie mam wątpliwości o słuszności podjętego wyzwania 😊

      Usuń
  9. Madzia, za co się nie weźmiesz, to wychodzi Ci przepięknie! Cudne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej. Aż się zarumieniłam. Zupełnie tak nie jest, ale niszczę dowody swoich wpadek 😜
      Z całego serca dzięki za tak pozytywne słowa

      Usuń
  10. Świetny pomysł z tym domkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Myślę, że będzie to nasz rytuał na Mikołajki. Wszyscy są wtedy już w świątecznym nastroju więc praca nad chatką to czysta przyjemność

      Usuń
  11. Co rok piekę pierniki, ale na to, żeby upiec takie cudo jeszcze nie wpadłam.
    Karteczki subtelne i pięknie się komponują z tą magiczną chatką.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam kiedyś na pinterest taką chatkę i nie mogłam o niej zapomnieć. Trochę trwało zanim się odważyłam. Ale rodzina się zaraziła bakcylem chatkowym i teraz mam nadzieję na nową tradycję 😀

      Usuń
  12. Przepiękne kartki, a domek fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam do wypróbowania. Dzieci mają niezłą zabawę 😊

      Usuń
  13. No willa z użytkowym poddaszem ;))
    Kartki dopieszczone pod każdym względem ... mnie urzekła pierwsza :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z misiem? Czyli wersja na bogato. Oj ciężko mi było zaakceptować tyle warstw (jako minimalistce) 😎

      Usuń
  14. Madzia, Twoje kartki są zachwycające! pięknie dopracowane... z przyjemnością oglądam wszystkie detale :)
    a piernikowy domek... jak z bajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś zdążyć stworzyć kartki z hafcikami. Od tych które tworzyłaś w tym roku nie mogę oderwać oczu 😍

      Usuń
  15. Patrzę i wzdycham, wzdycham i patrzę. Oczu oderwać nie mogę. Takie piękne te kartki, takie piękne te zdjęcia. Taki cudny domek- jak z lasu z bajki O Jasiu i Małgosi wyjęty. Przepięknie zgrałaś ze sobą wszystkie detale. Ściskam!: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie przeczytać taki komentarz. Ciężko mi uwierzyć, że ta nasza koślawa chatka aż takie fajne skojarzenia budzi :)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  16. Piękne kartki i urocza piernikowa chatka. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki zachwycają swoją delikatnością, ciężko oderwać od nich wzrok! Mam nadzieję, że obdarowany zachowa je na pamiątkę bo są wyjątkowe!
    W tym roku pierwszy raz piekłam pierniczki ale na chatkę pewnie długo się nie zdecyduję. Gratuluję pomysłu i wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się czy dotarły na czas...
      A z chatką to tylko kwestia "chwycenia byka za rogi". Nie jest trudniejsza niż zwykłe pierniki. Dekoracje to też kwestia gustu także wszystko przed Tobą 😀

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.