4/11/2017

Candy

Witam!
   W podziękowaniu za Waszą obecność w mojej wirtualnej przestrzeni postanowiłam zorganizować zabawę, w której nagrodą będzie niewielki zestaw. W koszyczku można znaleźć: zeszyt z ozdobioną przeze mnie okładką, kawałek lnu Belfast Vintage w kolorze brzoskwiniowym (32 ct) o wymiarze 35 x 42 cm oraz washi tape z motywem roślinnym. Wszystko w lekkich, pastelowych kolorach.
Dla chętnych przedstawiam zasady:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem, jeśli chcesz wziąć udział w zabawie.
2. Udostępnij na swoim blogu baner konkursowy z linkiem do tego postu.
3. Zostań obserwatorem mojego bloga.
4. W zabawie mogą brać udział osoby posiadające adres do doręczeń w Polsce.
5. Zgłoszenia proszę zostawiać do 15 maja 2017 r. do godziny 24:00.
Czy znajdzie się ktoś chętny?
 A oto baner konkursowy:
Dane techniczne:
* haft ukończony 12.03.2017 r.
* fragment wzoru "La maison de nanie" z książki "Mon journal au point de croix" autor: Veronique Enginger
* tkanina len Edinburgh 36ct kolor: biały
* mulina DMC, 17 kolorów

   Zapraszam serdecznie do zabawy :)
Magda

58 komentarzy:

  1. Ba! Czy znajdzie? Kto by nie chciał takiego notesu - marzenie :)Już widzę tą kolejkę ustawiająca się za mną ;)
    Spróbuje szczęścia i zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spełniam połowy wymagań wzięcia udziału w zabawie, ale okładka jest tak przecudnej urody, że brak chęci udziału w tymże candy byłoby niemożliwością. Więc jako wielki miłośnik Twego talentu dopisuję się do listy chętnych, bo tych na pewno będzie co niemiara. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno jestem chętna! Obserwuję Cię już dłuższy czas i ciągle podziwiam prace :) Zaraz wrzucę banerek u siebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością się dołączę:) ..notes przepiękny, w sam raz na spisywanie w nim swoich marzeń:) ..kto wie, może nawet swoją magią przyczyni się do ich spełniania?:)
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taki notes to ja się z przyjemnością zapisuję :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna okładka! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam wiosennie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft na okładce! Ja z przyjemnością wezmę udział w zabawie! Banerek jest na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes marzenie!
    Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty ! Oczywiście biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj pisałabym wiersze w takim cudnym notesiku:)
    stanę w kolejce warunki spełnię za chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie dołączam do zabawy :) Ślicznie uszyta okładka i ta piękna różyczka, miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka wyszyta i uszyta po mistrzowsku! Chętnie się dopisuję do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny notesik. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna okładka! Nie pozostaje mi więc nic innego jak również przyłączyć się do zabawy, bo nagrody cudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dla samej okładki - cudnej! - ustawiam się w kolejce Madziu :-) z numerem 15 zdaje się... mam do tej liczby sentyment :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny notes! pastelowe kolory... taki dopracowany... perełka! na kazdej naszej wyprawie prowadzimy z mężem dziennik podróży ;) ten notes nadałby się idealnie! Z przyjemnością dołączam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny haft umieściłaś na tym notesie i całość jest zachwycająca!
    To też spróbuję szczęścia zabawie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pytanie! Oczywiście, że chętni na te cudeńka się znajdą. Staję i ja w kolejce, bo ten notes to po prostu cud, miód, malina :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spróbuje, może uda mi się wygrać tak piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow,przepiękny i uroczy SAL,kto nie chciałby takich cudowności,ja -bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cuda! Ustawiam się w długą kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zachwycam się nieustannie Twoją aranżacją zdjęć...mistrzostwo :)
    Oczywiście z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Serdecznie pozdrawiam życząc pogodnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Madziu, świetna okładka!
    I ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka :-)
    Życzę pięknych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciężko przejść obojętnie obok takich śliczności. Zeszyt i kolorystyka przepiękne!
    Z okazji zbliżających się świąt życzę dużo radości i samych pięknych chwil!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Magdaleno ... żal nie skorzystać :)
    Zapisuję się obiema łapkami
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. No muszę, bo się uduszę. Oczywiście staję w kolejce :)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć! Oczywiście, że znaleźli się chętni na takie piękne cudowności :)
    Ja również staję w kolejce bo zeszyt jest przepiękny, i te kolory! Wspaniałe. Nie zapominając o zdjęciach, które oglądam z zachwytem, no wow, łał i o ja cię... :D
    Banerek już wisi na moim blogu a obserwuję Twojego już od jakiegoś czasu.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Pragnę ! Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło! Obserwuję jako Margotka Em :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Madzieńko cudowności przygotowałaś, więc ustawiam się w kolejce:-) kto wie ..... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności! Chętnie ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny haft, kto by nie chciał takiego. Z wielką nadzieją wezmę udział.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, nie można przejść obojętnie obok takiej niesamowitej okazji prezentowej :))) Konkurencja będzie duża :)

    OdpowiedzUsuń
  33. z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pytanie Madzia retoryczne wystosowałaś....popatrz ile chętnych! :)
    I ja, ja ja koniecznie! Bo takie piękne rzeczy przygotowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem bardzo chętna na te cudeńka. Śliczności przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak widać chętnych całe mnóstwo :) Ja również staję w kolejce z cichą nadzieją, że może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, banerek umieściłam na http://zlepekmoichklepek.blogspot.com

      Usuń
  37. Magdo, pięknymi rzeczami chcesz obdarować :) chętnie wezmę udział a wieczorkiem dopełnię formalności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się skusiłam :) Banerek już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również ustawiam się w kolejce po te cudeńka A Banerek już jest u mnie na blogu http://agnieszkamadejska.blogspot.com :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę udział :)
    Banner: http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam przeglądać tego bloga, zdjęcia są tak inspirujące!
    Oczywiście zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie wykonane zdjęcia!! Z miłą chęcią zapisuję się na Candy. Mój blog -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałabym chciała choć szczęścia w candy od dawna nie mam, ale jak nie da szansy to samo nie przyjdzie. Zapisuje się. Notes cudowny, chyba bym go ciągle głaskała. Banerek wisi u mnie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj serdecznie i ja się przyłączę do zabawy :) Cudowny ten notesik :) Podziwiam Twoją pracę bo ja nie umiałabym tak haftować :) Zapraszam też do siebie na Candy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się po te cudowności szczególnie zeszycik własnoręcznie ozdobiony zachwycił mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. Wpadłam w odwiedziny w rewanżu za komentarz, a tu jaka niespodzianka: cukiereczki :-) Oczywiście jestem chętna i staję w kolejce! Pozdrawiam! (banerek w zakładce u mnie na blogu pt. "candy")

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna okładka na zeszyt i inne fajne cukierasy. Staję więc w tej długiej kolejce, jednak z nadzieją.
    Obserwuję jako Marille
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Może będę miała szczęście i te nagrody trafią do mnie...
    Baner dodany, tutaj dowód: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Długo się zastanawiałam, czy wziąć udział w tej rozdawajce, jednak chęć posiadania takiej okładki zwyciężyła, zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Występuje jakiś błąd , gdy próbuję dopisać się do listy obserwatorów. Do tej pory jesteś na mojej liście w bloglovinie.

      Usuń
  50. Oczywiście ze znajdą się chętni ! :) ustawiuam się w kolejce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hafcik jest przeuroczy:) Z chęcią zgłaszam się do zabawy:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Co za szczęście, zdążyłam rzutem na taśmę ;) Z wielką chęcią się zgłaszam, banerek zamieściłam, obserwatorem jestem już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny haft i blog, cieszę się, że tu trafiłam, pozdrawiam serdecznie, może będę miała szczęście :).

    OdpowiedzUsuń
  54. z ogromną przyjemnością dołączę do zabawy :) nie mam szczęścia ale warto próbować
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  55. Zachwycająmnie te prace, niezwykle zachwycają. Oglądam, rzadko piszę. Ale czas wyjść z mgły. Prowadzę blog i wiem, że rękodzieło jest bezcenne. Dlatego bardzo, bardzo podziwiam wszystkie prace. Ogromnie cieszę się ,że tu jestem i bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.