wtorek, 31 października 2017

Belle & Boo "Halloween" - Chaga

   Dziś Halloween.
   Co roku o tej porze myślę, że fajnie byłoby popełnić jakiś hafcik z tej okazji. Jednak zawsze myślę o tym za późno. A w tym roku pomyślała za mnie Agnieszka.
   Zostałam testerką uroczego wzoru z serii Belle & Boo. Wyszywanie to była czysta przyjemność. Nie było żadnego przekombinowania z kolorami, a kontury stworzyły tak śliczną buźkę Belle, że aż nie mogę się napatrzeć :)
   Żeby uzyskać bardziej mroczny efekt zdecydowałam się także na nocne zdjęcia. A co, przecież to w końcu motyw upiorny ;)
   Chadze należą się brawa, za taki wzór. Dobrze, że nie trafił do szuflady!

Dane techniczne:
* ukończony 27.10.2017 r.
* wzór Belle & Boo "Halloween" autorka: Chaga na podstawie ilustracji >>Belle & Boo<<
* tkanina len Vintage Belfast 32ct kolor: beżowy
* mulina DMC, 13 kolorów

61 komentarzy:

  1. Wzór jest przepiękny ! I jak mu dobrze w tej ciężkiej czarnej ramie. Sesja fotograficzna - jak zwykle fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam wzór to wiedziałam już w jaką ramkę trafi 😊

      Usuń
  2. Cała aranżacja jest piękna, ale ta ramka tworzy świetny klimat dla tego obrazka :)))Wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ścianie tworzy niesamowity efekt (mimo, że nie jest bardzo duża). A wszystko dzięki Tobie 😍

      Usuń
  3. Jakby powiedziało moje dziecko: "rany bombe sięte!" Rewelacja! :)
    Pięknie! Asia-Brodziszek zastąpiła czarny strój Belle grafitem- wyglądało cudownie, pomyślałam sobie, że na pewno ładniej niż w czarnym kolorze. A tu proszę! Twoja wersja z czarnym jest równie piękna. Rama domyka całości. Jest idealna, a wybór marmurka vintage to strzał w dychę.
    Aranżacja natomiast i zdjęcia......chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tylko nadmienić, że jestem tu dzisiaj po raz 4 :) Z przyjemnością oglądam zdjęcia :D

      Usuń
    2. Ramka już od jakiegoś czasu była upatrzona, tylko nie bardzo miała co prezentować. Aga wstrzeliła się z wzorem idealnie. Szkoda że Ty masz tak mało czasu. Jestem pewna że to byłoby coś 😊

      Usuń
  4. Magda, czekałam bardzo na Twoją prezentację! STRASZNIE podoba mi się Twoja wersja :D ta czerń... i rama... fantastyczny klimat :) zdjęcia jak zwykle chwytają za serce! CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha to ja czekałam co pokażesz. Tak mi się ten grafit spodobał u Ciebie, że zwątpiłam czy nie zmienić. Ale z tą ramką to nawet dobrze współgra. Dzięki Asiu!

      Usuń
  5. W ramie to jest dopiero bomba! I te zdjęcia.. Nie wiem jak Ty tworzysz ten klimat, ale chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm jak tworzę klimat? Chodzę po domu i złorzeczę na pogodę. Nagle wychodzi słońce. Zaczynam jak wariat biegać i zbierać rzeczy do zdjęć. Ustawiam się do pstryknięcia fotki i wtedy najczęściej okazuje się, że nie ma karty pamięci w aparacie 😂

      Usuń
  6. Wzór bardzo ładny, ale nic mnie tak nie urzeka jak cudnie dobrana rama. W tym przypadku to taka kropka na i, niezwykle piękna kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam wcześniej, że rama już jakiś czas temu mi się spodobała tylko nie było co w nij zaprezentować. Chaga spadła mi z nieba 😊

      Usuń
  7. Haft, rama, zdjęcia.
    Idealna całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczta dla oczu.Fantastyczny wzor,swietnie dobrany material i rama ,rewelacja!
    A zdjecia obledne ,brawo!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft stworzyłaś a w tej czarnej ramie prezentuje się genialnie! Piękna oprawa zdjęciowa! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft i wykonanie - rewelacja! A zdjęcia zrobione późną porą są wprost niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z niewielu okazji kiedy mrok się przydaje 😜

      Usuń
  11. Pienie oprawiłaś swój haft :) całość robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to wzór Chagi 😊 Ja byłam tylko narzędziem

      Usuń
  12. Prawdziwie halloweenowy nastrój. Piękny haft, świetny wzór i cudna sesja zdjęciowa.Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik..:) Cała aranżacja zdj jest super..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci wyszedł ten hafcik. Zdecydowanie najbardziej pasuje do tego wzoru Vintage Belfast beżowy. Efekt jest oszałamiający ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że dobrze wyglądałby również na delikatnym fiolecie liliowym. Ale dzięki serdeczne!

      Usuń
  15. bardzo fajny ten hafcik, w Twojej oprawie wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka już była upatrzona, więc Chaga z tym wzorkiem wpasowała mi się idealnie 😁

      Usuń
  16. Jakkolwiek nie przepadam za tą tematyką, to muszę przyznać, że ten wzorek wyjątkowo mnie rozbawił. Wspaniale podkreśliłaś klimat szeroką, czarną ramką. A zdjęcia to już wiadomo - u Ciebie musi być maestria :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Wzorek jest tak uroczy, że chyba rozmiękczy serce nawet najbardziej zagorzałego przeciwnika Halloween. A ramka spodobała mi się jeszcze zanim Chaga szukała testerek. Świetnie, że była okazja ją kupić 😊

      Usuń
  17. Super, szczególnie na tym cieniowanym lnie. I jak zawsze zdjęcia zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny haft i cudne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że Tobie również się podoba 😊

      Usuń
  19. Belle nawet po ciemku i w czarnej ramie nie wygląda mrocznie. Słodziak nawet na miotle ;) Świetny wzorek, kapitalnie dobrany i len i ramka i jak zwykle piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jak zwykle dziękuję za tak miłe słowa 😘

      Usuń
  20. Haft wspaniały! Bardzo halloweenowy. Choć o święcie mam odmienne zdanie, to haft jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do święta podchodzę z ciekawością ale obrazek to była miłość od pierwszego wejrzenia 😊

      Usuń
  21. Rewelacja- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chadze należą się wielkie brawa. Stworzyła świetny wzór!

      Usuń
  22. Przecudowna odsłona! Wspaniała aranżacja, a ramka jakby z myślą o tym hafcie powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna praca, doskonale dobrana ramka....brawa:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny haft i zdjęcia fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna realizacja, Magdo!
    Podoba mi się wszystko: haft, ramka i klimatyczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładny i precyzyjny haft ! :) jestem pod wrażeniem, rękodzieło jest przepiękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale to wszystko razem wygląda! Ta ramka + marmurkowy len dają niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór lnu zasugerowała mi ilustracja. Teraz zastanawiam się jeszcze nad innymi opcjami np. nad fioletem. A jak fajny wzorek, to i efekt fajny :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)