10/31/2017

Belle & Boo "Halloween" - Chaga

   Dziś Halloween.
   Co roku o tej porze myślę, że fajnie byłoby popełnić jakiś hafcik z tej okazji. Jednak zawsze myślę o tym za późno. A w tym roku pomyślała za mnie Agnieszka.
   Zostałam testerką uroczego wzoru z serii Belle & Boo. Wyszywanie to była czysta przyjemność. Nie było żadnego przekombinowania z kolorami, a kontury stworzyły tak śliczną buźkę Belle, że aż nie mogę się napatrzeć :)
   Żeby uzyskać bardziej mroczny efekt zdecydowałam się także na nocne zdjęcia. A co, przecież to w końcu motyw upiorny ;)
   Chadze należą się brawa, za taki wzór. Dobrze, że nie trafił do szuflady!

Dane techniczne:
* haft ukończony 27.10.2017 r.
* wzór Belle & Boo "Halloween" autorka: Chaga na podstawie ilustracji >>Belle & Boo<<
* tkanina len Vintage Belfast 32ct, kolor: 3009 beżowy
* mulina DMC, 13 kolorów

67 komentarzy:

  1. Wzór jest przepiękny ! I jak mu dobrze w tej ciężkiej czarnej ramie. Sesja fotograficzna - jak zwykle fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam wzór to wiedziałam już w jaką ramkę trafi 😊

      Usuń
  2. Cała aranżacja jest piękna, ale ta ramka tworzy świetny klimat dla tego obrazka :)))Wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ścianie tworzy niesamowity efekt (mimo, że nie jest bardzo duża). A wszystko dzięki Tobie 😍

      Usuń
  3. Jakby powiedziało moje dziecko: "rany bombe sięte!" Rewelacja! :)
    Pięknie! Asia-Brodziszek zastąpiła czarny strój Belle grafitem- wyglądało cudownie, pomyślałam sobie, że na pewno ładniej niż w czarnym kolorze. A tu proszę! Twoja wersja z czarnym jest równie piękna. Rama domyka całości. Jest idealna, a wybór marmurka vintage to strzał w dychę.
    Aranżacja natomiast i zdjęcia......chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tylko nadmienić, że jestem tu dzisiaj po raz 4 :) Z przyjemnością oglądam zdjęcia :D

      Usuń
    2. Ramka już od jakiegoś czasu była upatrzona, tylko nie bardzo miała co prezentować. Aga wstrzeliła się z wzorem idealnie. Szkoda że Ty masz tak mało czasu. Jestem pewna że to byłoby coś 😊

      Usuń
  4. Magda, czekałam bardzo na Twoją prezentację! STRASZNIE podoba mi się Twoja wersja :D ta czerń... i rama... fantastyczny klimat :) zdjęcia jak zwykle chwytają za serce! CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha to ja czekałam co pokażesz. Tak mi się ten grafit spodobał u Ciebie, że zwątpiłam czy nie zmienić. Ale z tą ramką to nawet dobrze współgra. Dzięki Asiu!

      Usuń
  5. W ramie to jest dopiero bomba! I te zdjęcia.. Nie wiem jak Ty tworzysz ten klimat, ale chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm jak tworzę klimat? Chodzę po domu i złorzeczę na pogodę. Nagle wychodzi słońce. Zaczynam jak wariat biegać i zbierać rzeczy do zdjęć. Ustawiam się do pstryknięcia fotki i wtedy najczęściej okazuje się, że nie ma karty pamięci w aparacie 😂

      Usuń
  6. Wzór bardzo ładny, ale nic mnie tak nie urzeka jak cudnie dobrana rama. W tym przypadku to taka kropka na i, niezwykle piękna kropka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pisałam wcześniej, że rama już jakiś czas temu mi się spodobała tylko nie było co w nij zaprezentować. Chaga spadła mi z nieba 😊

      Usuń
  7. Haft, rama, zdjęcia.
    Idealna całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczta dla oczu.Fantastyczny wzor,swietnie dobrany material i rama ,rewelacja!
    A zdjecia obledne ,brawo!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft stworzyłaś a w tej czarnej ramie prezentuje się genialnie! Piękna oprawa zdjęciowa! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft i wykonanie - rewelacja! A zdjęcia zrobione późną porą są wprost niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pienie oprawiłaś swój haft :) całość robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwie halloweenowy nastrój. Piękny haft, świetny wzór i cudna sesja zdjęciowa.Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci wyszedł ten hafcik. Zdecydowanie najbardziej pasuje do tego wzoru Vintage Belfast beżowy. Efekt jest oszałamiający ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że dobrze wyglądałby również na delikatnym fiolecie liliowym. Ale dzięki serdeczne!

      Usuń
  14. bardzo fajny ten hafcik, w Twojej oprawie wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka już była upatrzona, więc Chaga z tym wzorkiem wpasowała mi się idealnie 😁

      Usuń
  15. Jakkolwiek nie przepadam za tą tematyką, to muszę przyznać, że ten wzorek wyjątkowo mnie rozbawił. Wspaniale podkreśliłaś klimat szeroką, czarną ramką. A zdjęcia to już wiadomo - u Ciebie musi być maestria :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Wzorek jest tak uroczy, że chyba rozmiękczy serce nawet najbardziej zagorzałego przeciwnika Halloween. A ramka spodobała mi się jeszcze zanim Chaga szukała testerek. Świetnie, że była okazja ją kupić 😊

      Usuń
    2. Masz absolutną rację, Madziu, co do pierwszego zdania, a jeśli chodzi o drugie - nie mogło być inaczej :-)

      Usuń
  16. Super, szczególnie na tym cieniowanym lnie. I jak zawsze zdjęcia zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny haft i cudne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że Tobie również się podoba 😊

      Usuń
  18. Belle nawet po ciemku i w czarnej ramie nie wygląda mrocznie. Słodziak nawet na miotle ;) Świetny wzorek, kapitalnie dobrany i len i ramka i jak zwykle piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft wspaniały! Bardzo halloweenowy. Choć o święcie mam odmienne zdanie, to haft jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do święta podchodzę z ciekawością ale obrazek to była miłość od pierwszego wejrzenia 😊

      Usuń
  20. Rewelacja- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chadze należą się wielkie brawa. Stworzyła świetny wzór!

      Usuń
  21. Przecudowna odsłona! Wspaniała aranżacja, a ramka jakby z myślą o tym hafcie powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna praca, doskonale dobrana ramka....brawa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny haft i zdjęcia fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna realizacja, Magdo!
    Podoba mi się wszystko: haft, ramka i klimatyczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładny i precyzyjny haft ! :) jestem pod wrażeniem, rękodzieło jest przepiękne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to wszystko razem wygląda! Ta ramka + marmurkowy len dają niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór lnu zasugerowała mi ilustracja. Teraz zastanawiam się jeszcze nad innymi opcjami np. nad fioletem. A jak fajny wzorek, to i efekt fajny :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Bardzo ładny wzór. A prezentacja pracy wyjątkowa, świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że haftowało się go bardzo przyjemnie. To wielka sztuka. Ja miałam samą radochę 😊

      Usuń
  28. Piękny hafcik!!! Wspaniała prezentacja!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    Animation

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.