11/17/2014

Niespodzianka

    Serce bije mi tak mocno, że słyszę je w uszach i czuję w opuszkach palców. A dlaczego?
   Postanowiłam zorganizować swoje pierwsze candy i trochę się stresuję, czy ktokolwiek będzie chciał przygarnąć moje nagrody :)
   Długo zastanawiałam się co mogłoby być prezentem ode mnie. W końcu zdecydowałam się na coś przewrotnego. Postanowiłam, że zrobię coś, co można przekazać dalej :)
   Nagrodą bowiem będą etykietki na prezenty, a konkretnie 8 sztuk takich tagów z haftem krzyżykowym. Oto one:


 Oto zasady:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem, jeśli chcesz wziąć udział w zabawie.
2. Udostępnij na swoim blogu baner konkursowy z linkiem do tego posta (osoby nieprowadzące bloga proszę o zostawienie adresu e mail).
3. Zostań obserwatorem mojego bloga.
4. W zabawie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Unii Europejskiej :)
5. Zgłoszenia proszę zostawiać do 05. grudnia 2014 r. do godziny 24:00
   Mam nadzieję, że wyniki zostaną ogłoszone 06. grudnia w MIKOŁAJKI :)
A oto baner konkursowy:
   Zapraszam zatem do zabawy i życzę miłego tygodnia :)

Dane techniczne:
* wzór z gazetki Cross Stitcher nr 260 autor: Fiona Crouch
* tkanina kanwa 14ct kolor: biały
* mulina DMC, 5 kolorów

27 komentarzy:

  1. Już się zapisuję :). Świetny pomysł ze świątecznymi etykietkami!
    Miłego poniedziałku :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że pomysł przypadł Ci do gustu! Dzięki :)

      Usuń
  2. Oczywiście chętnie bym je przygarnęła , urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Kocham dawać prezenty i dostawać je a prezenty z takimi tagami będę pięknie się prezentowały. Zapraszam do mnie http://tesstereczka.blogspot.com/
    Obserwuję jako Mulinka Kordonkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne etykietki! Z przyjemnością się zgłaszam. Banerek na:
    http://homepilatanna.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się po takie śliczne zawieszki! I zapraszam Cię przy okazji na swoje Candy na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam udział w zabawie, obserwuję bloga i zapraszam na zabawę u mnie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie tu u Ciebie! Zapraszam do siebie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/
    Już nie długo WIELKIE ROZDANIE u mnie ZAPRASZAM już teraz

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to śliczne :)
    Zapisuję się z przyjemnością do zabawy!
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię krzyżykować i zawsze podziwiam osoby, które to robią. Zawieszki piękne i z chęcią bym je przygarnęła.
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Etykiety są świetne! ;) Bardzo fajny pomysł na nagrodę;)
    Chętnie dołączę do zabawy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne :)
    Oczywiscie, ze chetna jestem!!!!
    Agata (PAKMA)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!
    Z radością udział borę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo tego, ze sama krzyżykuję to z chęcią zapisuje się po te cudowności :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny pomysł, gratuluje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) cudne te etykiety :) chętnie je przygarnę do siebie :):)
    Baner wisi już :)
    Zapraszam też do siebie na candy- filcowy misiak czeka na nowego właściciela :)
    http://anett-art.blogspot.com/2014/12/candy-mis-stefan-zaprasza.html
    Pozdrawiam serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zawieszki !!! z przyjemnością ustawiam się do kolejki !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne hafciki, uwielbiam takie malutkie wesołe prace :) staję w kolejce :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zawieszki !!!
    Biorę udział w zabawie.
    Blog dodany do obserwowanych.
    Mail: adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście się zgłaszam i obserwuję, choć nie mam bloga. Eschelein@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zawieszki ! Wszystkie warunki spełnione i stoję w kolejce :) banerek http://iwonahalabis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały miałaś pomysł na candy! Jakże często brakuje nam czasu na te świąteczne drobiazgi przed Świętami! A tu jak znalazł - cudne przywieszki do prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały miałaś pomysł na candy! Jakże często brakuje nam czasu na te świąteczne drobiazgi przed Świętami! A tu jak znalazł - cudne przywieszki do prezentów :)

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.