10/21/2022

Pug Halloween - Katerina Besperstova (@bestet2803) #3

Cześć!
   Przyszedł czas na ostatni wpis z serii "Pug Halloween" i trochę mi smutno, że żegnam się z tymi mopsami. Na szczęście autorka wzorów - Katerina Besperstova ma jeszcze kilka innych wzorów w klimacie halloween'owym (i nie tylko), które są warte rozważenia i wygospodarowania na ich tworzenie chwilki czasu. Poza tym cieszę się, bo właśnie zwolniło mi się miejsce w kuferku prac niedokończonych ;D

Katerina Besperstova

   Wzory nie są duże (54 x 54 krzyżyki, czyli około 8,5 cm średnicy), ale zawierają wiele kolorów (ponad 20) i w związku z tym trzeba poświęcić im trochę czasu. Mam jednak wrażenie, że autorka dobrze przemyślała temat i zaprojektowała schematy, z którymi dobrze się pracuje. Są plamy wyszywane jednym kolorem, żadnych wymyślnych ściegów, żadnych pojedynczych krzyżyków w wydumanym kolorze. Dzięki temu krzyżyki wyglądają też na równiejsze :D
   Zdecydowałam, że halloween'owe mopsy wykorzystam do dekoracji domu, dlatego oprawiłam je w ramkotamborki, a plecki zabezpieczyłam czarnym filcem. Mam nadzieję, że rozweselą mnie, gdy nastanie ta bardziej ponura część jesieni.
   Dla przypomnienia zostawię Wam odnośniki do dwóch poprzednich wpisów na blogu, przedstawiających etapy powstawania tej serii: wpis z 2019 roku i wpis z 2021 roku, albo kliknijcie po prostu etykietę Pug Halloween.

Dane techniczne:
daty ukończenia haftów i ilość kolorów:
Mops wiedźma 25.09.2022 r., 28 kolorów
Mops mumia 09.10.2022 r., 21 kolorów
* wzory z serii "Pug Halloween" Katerina Besperstova
* tkanina bawełna + wiskoza MURANO 32ct, kolor: 9033 ciemnoliliowy
* mulina DMC

Pozdrawiam
Magda

10 komentarzy:

  1. ojej jakie to ładne. Hafciki urocze i ślicznie oprawione. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dotąd nie wyhaftowałam ani jednego wzoru w tej tematyce, bo jakoś halloween mnie nie kusił... Ale przy tych mopsach nabrałam większego dystansu, bo opracowane są przez autorkę znakomicie, a przez Ciebie wykonane i oprawione jak zwykle po mistrzowsku. Na temat koloru tła dla tych motywów już pisałam przy poprzednich Twoich publikacjach w tym temacie. Spojrzałam do Hobby Studio i zdziwiła mnie różnica w odbiorze koloru tam i tu. Na Twoich zdjęciach on jest bliższy tej jaśniejszej wersji - 5045. Zaś 9033 na stronie pani Marii wydaje się dużo ciemniejszy niż tu u Ciebie.
    Ciekawa jestem bardzo, gdzie wyeksponujesz te wszystkie ramki i jak ekspozycja będzie wyglądać w docelowym miejscu!
    Chętnie bym ten kącik zobaczyła na fotce :-)
    Pogodnej jesieni i jasnych, listopadowych dni Ci życzę, Madziu. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się już nad odbiorem koloru murano. W 2019 roku kolor tkaniny wygląda inaczej, niż na późniejszych zdjęciach. Ma na to wpływ między innymi pogoda - pamiętam, że w 2019 r. było bardzo pochmurno, co chwila padało, zastanawiałam się nawet czy mi cała sceneria nie zmoknie, a później robiłam zdjęcia w słoneczne popołudnia. Dodatkowo zdjęcia były robione na zewnątrz. Kiedy siedziałam nad haftami w domu tkanina wydawała mi się ciemniejsza i miałam problem z trafieniem w odpowiednie miejsce. Mam jednak tak, że przed zakupami w HobbyStudio często szukam na blogach koloru tkaniny sfotografowanej w innym świetle, żeby zobaczyć, czy dany kolor będzie mi pasował.
      Pomyślę nad zdjęciem haftów w docelowym miejscu, może uda mi się coś pokazać.

      Usuń
  3. Fantastyczna seria i jakże cudnie zaprezentowana przez Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem co pierwsze pochwalić- aranżację?, wybór wzorków? czy wykonanie. Wszystko jest zrobione po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za wszystkie pochwały. Dodałaś mi skrzydeł :D

      Usuń
  5. Straaasznieee słodkie mopsy :).

    Super wzorki i fajnie się prezentują na fioletowym tle :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło to był eksperyment, ale bardzo podoba mi się efekt. Chętnie jeszcze spróbuję kiedyś tego koloru.

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.