3/20/2017

Bunny love - sv_stitch ... with love (@svetlaja_maj)

Cześć!
    Dziś rozpoczyna się astronomiczna wiosna. Z tej okazji, żeby ją trochę zachęcić, prezentuję słodkiego zająca. Mam nadzieję, że dzięki temu pogoda zrozumie, w którym kierunku podążać (bo po minionym weekendzie zwątpiłam :)
Dane techniczne:
* haft ukończony 05.03.2017 r.
* wzór "Заин зая" autorka: sv_stitch ... with love (@svetlaja_maj) na podstawie ilustracji Trafalgar's Square Children's Art "Bunny love"
* tkanina bawełna + wiskoza Murano 32ct, kolor: 264 ecru
* mulina DMC, 20 kolorów

   Gdyby ktoś chciał zobaczyć lub przypomnieć sobie inne wiosenne zajączki w moim wydaniu to zapraszam tutaj.

Pozdrawiam serdecznie
Magda

86 komentarzy:

  1. Faktycznie, bardzo slodki ten zajaczek i jak pieknie sfotografowany:) Milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki kicajek! Przepięknie pozuje do zdjęć :)
    Podobno ma się już niedługo zrobić ciepło, wiosno przybywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością, te załamania pogody mnie jakoś przytłaczają

      Usuń
  3. Słodziak nad słodziaki.
    A hafcik jaka blaszka! Krochmalisz hafty? Bo mi nie zawsze hafciki chcą się dać wyprasować tak zupełnie na blaszkę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie krochmalę, ale coraz intensywniej o tym myślę. Ten w trakcie wietrznej sesji niemiłosiernie się pogniótł.

      Usuń
  4. Ależ cudny hafcik w rewelacyjnej zdjęciowej oprawie :-)
    Kicuś taki delikatny, jeszcze troszkę zaspany, dopiero budzi się z wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziak...a wiosna idzie idzie już dziś ją widać, tylko trzeba oczka otwierać na przyrodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam już z utęsknieniem, bo choć kocham zimę to pluchy nie lubię ;)

      Usuń
  6. Przeuroczy króliś, rozpływam się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czysta słodycz! A jakie piękne zdjęcia! Cudo. A pogoda ponoć zrozumie twoje przesłanie na przełomie marca i kwietnia... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym bardzo. Jeszcze niedawno słońce, ciepełko, a teraz jakieś takie... Ruszyłabym do ogródka, ale z takim wiatrem to syzyfowa praca :)

      Usuń
  8. Przesuwam zdjęcia w dół i w górę, nie mogę się napatrzeć na te dwa słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki uroczy że aż serce rośnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny słodziak :) Taki maleńki a taki uroczy :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutne dni ostatnio u mnie, no może nie tyle smutne co ponure, ale właśnie "You made my day!"
    Słodziak jak się patrzy i tak pięknie pokazany :) Uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę. Mówiłam, że będzie lepiej, z dnia na dzień.

      Usuń
  12. Przaśliczny króliczek, a właściwie dwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo słodki króliczek i naprawdę widać ten ogrom miłości w jego uścisku :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczy słodziak w pięknej oprawie prawie wiosennej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukałam tej wiosny do zdjęć, ale jeszcze bardzo nieśmiała :)

      Usuń
  15. Magdo, jestem zauroczona, jak zwykle, kiedy tu do Ciebie przychodzę. A przychodzę zawsze po ucztę dla oczu... Haft i zdjęcia - mistrzostwo!
    Pozdrawiam gorąco i dziękuję Ci za dobre, ciepłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku :) Ja chyba już zawsze się będę czerwienić po takich słowach. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :D

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te łagodne przejścia kolorystyczne w hafcie są zdaje się efektem łączenia dwóch różnych nitek w krzyżykach.. jestem ciekawa, jak haftowało Ci się na murano, bo ja bardzo lubię tę tkaninę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O powiem Ci, że autorka sobie nie żałowała; 5 kolorów mieszanych i to przede wszystkim na brzuszku, gdzie na oko widać 3 kolory :)
      Co do tkaniny to chyba zaiskrzyło. Wyszywałam już Magic Doll na murano, choć pewności nie miałam i wtedy jakoś mi nie podpasowało, a teraz mam kupiony przez siebie kawałek i jest dobrze. Chyba w końcu znalazłam zamiennik Lindy z fajniejszą wielkością krzyżyków :)

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam :-) Za to efekt jest świetny :-)

      Usuń
    3. Tak właśnie myślałam :-) Za to efekt jest świetny :-)

      Usuń
  18. Ale pięknotek i taki fotogeniczny:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatr się starał nam przeszkadzać, ale model profesjonalny więc się udało ;)

      Usuń
  19. Śliczny słodziak i prezentacja haftu na wysokim poziomie. Gdybym ja była wiosną już bym nie oderwała oczu od zająca :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko. Mam nadzieję, że to ją przyciągnie ;)

      Usuń
  20. Słodziak malutki. Co z niego będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze myślę. Myślałam, żeby wykorzystać go do czegoś Wielkanocnego.

      Usuń
  21. przecudny haft! Tyle w nim dobrych uczuć i ciepła :) od razu serce się raduje :D zapisuję go na moją listę, podobnie jak Twoje zeszłoroczne zajączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Z taką wspaniałą zachętą Wiosna na pewno do nas szybciutko przybiegnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu przeuroczy. Uwielbiam takie male slodkie i klimatyczne hafciki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny haft :) Wiosno przybądź bo my tu wszystkie czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda po prostu przesłodko! Śliczny hafcik, mam nadzieję, że jednak wiosna podąży za Twoimi wskazówkami :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle czekam, ale wielkiej poprawy nie widzę. Pozdrawiam 😘

      Usuń
  26. Jaki słodziak.....uwielbiam :) Daj mi trochę tego słoneczka ze zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokochałam go od pierwszego spojrzenia, słodziak, wybierasz cudowne wzorki i do tego cudowna sesja. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, pierwsze spojrzenie i przepadłam bez reszty 😃

      Usuń
  28. Uroczy maluszek😊 pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy hafcik :). To murano mnie zaciekawiło, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie polecam. Dość dobrze szła nam współpraca :D

      Usuń
  30. Przeslodki,zakochalam sie po uszy :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawitałam tu pierwszy raz i przepadłam.... piękne hafty, cudne wzory , mistrzowskie wykonanie i prześliczne zdjęcia. Pozdrawiam srdecznie i będę tu często zaglądać i podziwiać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba. Każda nowa osoba to wielka przyjemność 😀

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.