10/28/2019

Pug Halloween - Katerina Besperstova (@bestet2803) #1

   Halloween zbliża się wielkimi krokami wprowadzając nas w coraz mroczniejsze klimaty chłodnych dni i długich wieczorów. Zaraz potem listopad ze swoją specyficzną atmosferą. Niektórzy go lubią, dla innych to niespecjalny czas. Czas, który można sobie jednak umilić i wykorzystać tak jak się chce - na przykład nowymi hafcikami. Ja już nie mogę się doczekać nowych wyzwań, ale dzisiaj zaprezentuję coś na rozpoczęcie tego strrrrrrasznego sezonu.

Katerina Besperstova

   Schemat tych uroczych mopsów składa się z 6 postaci, a ich autorką jest Katerina Besperstova. Wśród wzorów Kateriny możecie znaleźć mopsy chyba na każdą okoliczność i to zawsze w takiej wersji z przymrużeniem oka. Mnie jednak najbardziej spodobały się właśnie te halloweenowe i to na ich zakup się zdecydowałam.
   Na tło wybrałam tkaninę MURANO w kolorze ciemnoliliowym. Już od dłuższego czasu chciałam spróbować tego koloru, ale zawsze brakowało mi odwagi. Teraz zachęcona wariactwem wybranego wzoru zaryzykowałam i jestem z tego połączenia zadowolona. Nie miałam żadnych problemów, żeby trafić w odpowiednie miejsce w materiale, a tego się najbardziej bałam, bo kolor jest dość ciemny.
   Praca nad haftami mopsów to czysta przyjemność. Schemat wilkołaka wyszywałam 3 (bezpracowe) dni, a trzeba powiedzieć, że nie należę do szybkich hafciarek. Przy podsumowaniu sama aż się zdziwiłam, że użyłam tyle kolorów, bo w ogóle nie odczuwałam ciągłych zmian nitek. Po tak pozytywnych wrażeniach, chyba Was nie zdziwi fakt, że mam w planach wyszycie kolejnych postaci z tej serii, bo wiem na pewno, że to będzie świetna zabawa.
   Jeśli macie ochotę poznać pozostałe prace Kateriny, to zapraszam na jej konto na instagramie @bestet2803 lub do serwisu vk.com.

Dane techniczne:
* daty ukończenia haftów i ilość kolorów:
Mops wilkołak 04.08.2019 r., 27 kolorów
Mops zombie 14.10.2019 r., 29 kolorów
* wzór z serii "Pug Halloween" Katerina Besperstova
* tkanina bawełna + wiskoza MURANO 32ct, kolor: 9033 ciemnoliliowy
* mulina DMC

Pozdrawiam
Magda

42 komentarze:

  1. Bardzo kolorowy haft, w jesiennych barwach, przyda sie Twoja informacja co do rodzaju tkaniny do haftu, dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknr są. Cidownie razem.neda wygladały.
    Pozdrawiam
    kasicatworzy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wzorki są bombowe. Można powiedzieć: "strasznie" zabawne.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne hafciki! Bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są urocze! Już nie mogę się doczekać kolejnych mopsików. Piękne wykonanie, kolor tkaniny idealnie pasuje do hafcików w halloweenowym klimacie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyborem tkaniny to faktycznie wariactwo. Zazwyczaj decyduję się na kość słoniową, szary lub kolor naturalny, a tu takie szaleństwo. Chyba potrzebuję koloru :D

      Usuń
  6. Rewelacja, kolorowe tło dodatkowo podkręca efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne hafty. Jeszcze nie widziałam nigdy tych mopsów.
    Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem, że mogłam Ci je pokazać jako pierwsza :D

      Usuń
  8. Urocze są chociaż to halloween, to powinny być straszne ;) Piękny kolor materiału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są strrrasze w specyficzny sposób ;P
      Materiał też mi się podoba i fajnie, że udało się znaleźć wzorek który mi pod ten kolor podpasował.

      Usuń
  9. Kapitalne są:) Śliczne wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne wzorki i pięknie wyhaftowane:) Udanego strrrrrrrasznego sezonu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w tym roku nie będą mi grozić żadne spadki nastroju przy takich jegomościach :D

      Usuń
  11. Nádherné výšivky, aj krásna látka na vyšívanie... nádherné fotky, gratulujem!
    Pozdravujem,
    A.

    Beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały efekt na ciemnoliliowym materiale. Powalające zdjęcia. Tak równe, staranne i dokładne krzyżyki że oczy mnie bolą od patrzenia! ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D To chyba dopiszę uwagę, że przejrzenie tego wpisu grozi utratą zdrowia ;P

      Usuń
  13. Śliczne prace i jakie równe krzyżyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Za halloween'ową tematyką nie przepadam, ale te zwierzaki mnie rozbawiły, bo nie ma w nich mroku, a jest feeria barw zestawionych w obłędny sposób ;-)
    Kapitalne są Twoje prace, Magdo. Cóż, jak zawsze, więc nie dziwi nic :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś - przełamują mroczną konwencję i rozweselają. Dzięki Aniu za każdy komentarz!

      Usuń
  15. Fajne wzory i ślicznie wyhafotwane :) Powiedz, Magda, jak wykorzystujesz takie hafty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Akurat mopsy planuję odprawić w tamborki i wykorzystać jesienią do dekoracji domu

      Usuń
  16. Wow, Chaft robi naprawdę wrażenie, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu! Cieszę się, że jesteś z powrotem 🤗

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.