12/21/2023

The rabbit choir - sv_stitch ... with love (@svetlaja_maj) #2

Cześć!

   Na ostatniej prostej przed świętami witam się z Wami ukończonym haftem uszatego chóru.
   Wspaniała ilustracja Alex'a T. Smith'a, świetny wzór Svetlany z sv_stitch i bardzo długo odkładana chęć wyszycia tego haftu. Udało się jednak w tym roku zacząć i skończyć tuż przed Bożym Narodzeniem. Oby te mordeczki pięknie śpiewały malutkiemu Jezusowi.
   Od samego początku zakładałam, że będę wyszywać wzór w nawiązaniu do ilustracji - czyli w pionie, z dodatkowym śnieżkiem. Nie chciałam jednak, aby było to wierne odwzorowanie, tylko delikatnie prószący śnieg, nieprzytłaczający uszatych śpiewaków.
   Wokół świecy i latarni dodałam iskrzącą się nić Kreinik Blending Filament 032. Musicie mi jednak uwierzyć na słowo, bo na zdjęciach zupełnie jej nie widać :)
   Bardzo podoba mi się jak delikatnie odbija światło i robi dodatkową "magię".
   Kolejną moją zmianą są frędzle 3d, przy szaliku drugiego zająca.
   Kiedyś Małgosia prezentowała haft kota właśnie z frędzlami 3d i bardzo mi się ten pomysł spodobał.
   W końcu i mnie nadarzyła się okazja, żeby spróbować i tak mocno się wkręciłam, że teraz myślę, że mogłoby tych frędzli być troszkę mniej, jak na tak wątły szalik. Ostatecznie zostanie tak jak jest, zając nie zmarznie, bo frędzle go ogrzeją.
   Zbliżając się do końca skorzystam z okazji i złożę Wam świąteczne życzenia.
Zdrowych, pełnych ciepła i bliskości Świąt Bożego Narodzenia
i spełnienia wszystkich planów i marzeń w Nowym Roku.
Dane techniczne:
* haft ukończony 16.12.2023 r.
wzór "Ушастый хор" autorka:  sv_stitch ... with love (@svetlaja_maj)na podstawie ilustracji Alex'a T. Smith'a
* tkanina len BELFAST 32ct, kolor: 3021 nugatowy
* mulina DMC, 34 kolory (w tym 9 mieszanych)

Pozdrawiam
Magda

14 komentarzy:

  1. Wygląda rewelacyjnie, wierzę na słowo, że na żywo jeszcze lepiej. Masz prawdziwy dar wynajdywania nietuzinkowych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Mega pozytywny wzór no i aranżacja jak zwykle 🥰 Wszystkiego dobrego na święta i Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się doczekałam z realizacją :D Tobie również pomyślności w Nowym Roku

      Usuń
  3. Każde jedno zdjęcie oglądam z przyjemnością - śliczny haft :)
    Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak cieszy mnie fakt, że w końcu udało mi się zrealizować ten projekt. Zdjęcia tak wyczekanego finału robiły się prawie same ;)

      Usuń
  4. Wspaniały haft! Ten śnieg jest cudny! I na pewno światło latarni ślicznie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczy, błyszczy. Szkoda tylko, że było tak ciemno, kiedy robiłam zdjęcia.

      Usuń
  5. Śliczny hafcik. Wspaniale zaprezentowany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek jest przepiękny nawet na tych zdjęciach.
    Wzorek czyni prawdziwą "magię świąt ".
    Ta magia jest zdrowo przereklamowana, ale takie obrazki pozwalają nam schować się do świata bajek, w czasie upychania poświątecznych resztek w zamrażarce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ale mimo tego przepychu, marketingowego zużycia świąt, już tęsknię za tym klimatem

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak tu odpowiedzieć po francusku? :D Bardzo dziękuję, za doping, za ciepłe słowa. Fajnie mieć takich znajomych!

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.