3/30/2021

Wiosenne zajączki z "Träumereien" Acufactum #1

Cześć!

   Blisko rok temu zaczęłam realizować pomysł na wiosenne hafty. Wzory tych miłych jegomości miałam upatrzone już od bardzo dawna. Zabrałam się jednak za wszystko dość późno i sprawę trochę rozciągnęłam w czasie ;) Ba, nawet dalej zamierzam ją rozciągać, jeśli się da.

   Wymyśliłam sobie już jak wykorzystam hafty z tej serii, ale zanim zrealizuję plany, postanowiłam pokazać na razie ukończone hafciki. Mam zatem nadzieję, że ten post będzie początkiem kolejnej zajęczo - wiosennej serii, a Wam spodobają się uszaci w moim wykonaniu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Dane techniczne:
Zając w marchewce
* haft ukończony 26.04.2020 r.
* wzór z książki "Träumereien" Acufactum
* tkanina bawełna LINDA 27ct kolor: 101 kość słoniowa
* mulina DMC, 12 kolorów
 
Zające w marchewce i rzodkiewce
* haft ukończony 16.03.2021 r.
* wzór z książki "Träumereien" Acufactum
* tkanina bawełna LINDA 27ct kolor: 101 kość słoniowa
* mulina DMC, 14 kolorów

Pozdrawiam
Magda

20 komentarzy:

  1. Ale śliczne! Będzie co oglądać w przyszłości!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zajączki były najmniejsze, więc pewnie chwilę potrwa stworzenie kolejnych, ale będę pokazywać postępy

      Usuń
  2. Ależ śliczne, delikatne i wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Iście wiosnenne haficki i zdjęcia. Kocham przebiśniegi :) Acufactum ma fajne, klimatyczne wzory. Jestem bardzo ciekawa jekie będą mieć przeznaczenie :D Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przebiśniegi też uwielbiam, ale te z mojego ogródka zaczynają mnie wkurzać, bo zamiast tworzyć kępy, one co roku wędrują każdy w inną stronę 😂
      A plany wykorzystania zająców są bardzo ambitne. Tak ambitne, że nie wiem czy zdążę z realizacją w tą wiosnę 🙈

      Usuń
  4. Chyba gdzieś je widziałam, albo to były one albo bardzo podobne. Też mi się one podobają bardzo. Ciekawa jestem jak je wykorzystasz.
    Są przepiękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo popularne i w różnych ujęciach, więc można stworzyć sobie serię ;D
      Dzięki za pozytywny odzew

      Usuń
  5. Są świetne. Rozweselą każdego :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam wcześniej takich wzorów. Twoje hafty są przeurocze! Mam nadzieję, że nie dasz nam długo czekać i pokażesz kolejne :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko doba była z gumy... Będę się starała działać jak najszybciej, bo praca nad tymi uszakami była bardzo przyjemna.

      Usuń
  7. te zajace sa po prostu slodkie

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.