2/27/2018

Mimosa - Véronique Enginger #2

Cześć!
   Jak przygotowania do wiosny? Widać już, że większość z Was czeka na nią z utęsknieniem. Ja też chciałabym już zabrać się za coś bardziej ożywczego, ale za sprawą mimozy nadal tkwię w jesieni. Choć muszę przyznać, że te żółte kuleczki są całkiem energetyczne i nie zapada się przy nich w sen zimowy.
   Zapraszam zatem do obejrzenia "kilku" zdjęć.
   Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was fotograficznym spamem i dotrwaliście do końca :)
   Do zobaczenia następnym razem. Być może w kolejnym poście pojawią się jakieś zajączki i będzie bardziej wiosennie, ale to czas pokaże.
Pozdrawiam
Magda

Dane techniczne:
* haft ukończony 25.02.2018 r.
* wzór z serii zielnikowej autorki Véronique Enginger
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 101 kość słoniowa
* mulina DMC, 13 kolorów

91 komentarzy:

  1. Kocham tę serię :) a zdjęcia przepiękne. Wspaniały klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się od niej uzależniłam. Ledwo skończyłam jeden zielnik a już rozmyślam co będzie kolejne z tej serii 😁

      Usuń
  2. Piękny haft, zdjęcia robią mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu oczarowałaś mnie zdjęciami. Haft jest cudny, jak wszystkie z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Czyli targanie desek do domu nie poszło na marne 😋
      Miałam plan wyjść z tym haftem w plener, ale mrozy mnie wystraszyły. Kombinowałam więc na prędce zastępstwo

      Usuń
  4. Śliczny haft... wybaczamy mimozie, te szarości w tle :)
    A sesja fotograficzna jak zwykle u Ciebie przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szarości było tu wyjątkowo dużo i już mnie zmęczyły. Ale kolor gdy się pojawił zrekompensował wszystko

      Usuń
  5. Cudo! Zdjęcia mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zdjęcia to ja mogę oglądać i oglądać :) Wspaniała sesja pięknej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki fotograficzny spam!
    Praca wspaniała i piękna sesja, którą można się inspirować i z której możemy się uczyć jak chwalić się swoim haftem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna sesja :)
    piękny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft, wydaje się być takim trójwymiarowym obrazem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. To taka sztuczka pani Enginger - projektuje cienie i stosuje do podrysów krzyżyki haftowane jedną nitką. Niesamiwity efekt

      Usuń
  10. Kolejny pięknie wykonany i sfotografowany haft.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft, a na spam nie narzekam - cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magdo, przesliczna mimoza, cudnie ja wyhaftowalas i sfotografowalas:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Przesyłam również pozdrowienia i trzymam kciuki za Twoją glicynię

      Usuń
  13. Uwielbiam jesienne mimozy, są ozdobą naszej działki. Haft przepiękny, a jeszcze ta aranżacja zdjęć! Jestem zachwycona! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne te mimozy :-) muszę w końcu spróbować poxxx na Lindzie, bo prace na niej wyglądają genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie. Krzyżyki wyszywane co drugą nitkę są dość duże ale materiał nie sprawia żadnych kłopotów

      Usuń
  15. Cudna prezentacja haftu! Bo że haft jest wspaniały, nie muszę dodawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, ale wprowadziłaś mnie w błogi nastrój! Ten haft to jest moje marzenie, na pewno kiedyś go wyszyję :) Zdjęcia... to po prostu bajka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Madziu, oj wprowadziłaś mnie w błogi nastrój! Ten haft to jest moje marzenie, na pewno kiedyś go wyszyję :) A zdjęcia to po prostu bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło, bo właśnie o takim klimacie zdjęć wprowadzających błogość myślałam 😍

      Usuń
  18. Cudowne zdjęcia i oczywiście cudowny haft! Podziwiam Twoje prace i sposób, w jaki je prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie zaprezentowany haft, świetnie zaaranżowane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny haft, jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  22. Haft piękny Madziu, jak to u Ciebie😊😊 Choć chyba nie tak popularny jak reszta z zielnikowej serii .... ale coś mi się zdaje, że chyba dzięki Tobie to się zmieni😊😊 Zdjęcia urocze. Mocno pozdarwiam🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz Basiu? Fajnie byłoby zobaczyć inne wersje

      Usuń
  23. Piękny haft, pięknie zaprezentowany. Podziwiam perfekcję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zjawiskowo prezentuje się Twoja mimoza na tych zdjęciach!
    Wiesz, jak przygotować ucztę dla oczu, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spamem? Twoich zdjęć nigdy dość, a do tego zdjęć tak wdzięcznego memu sercu tematu jak haft :) Piękne i zdjęcia i haft. Ach... jak ja Ci zazdroszczę tego talentu fotograficznego. No ale cóż, pocieszam się, że przynajmniej mam dobry gust, skoro takie cudeńka mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zauroczona Twoimi zdjęciami i haftem również. Perfekcja w każdym calu!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina! Serdeczne dzięki. Tak miło jest poczytać takie komentarze 😊

      Usuń
  27. fantastyczna praca! i pięknie "podana" :_ pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ładne zdjęcia i chyba nie ma dla mnie znaczenia żeby były na jakiś konkretny temat. Cieszę się zatem, gdy zdjęcia moich hafcików podobają się innym 😁

      Usuń
  28. piękna praca! śliczne są te żółte kulki, ciepło mi się robi na serduchu jak patrzę na nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają coś takiego, że nie myśli się o jesieni tylko o tych żywych kolorach 😊

      Usuń
  29. Dałaś czadu z tymi zdjęciami. Są przepiękne! Haft ślicznie wygląda, a co do wiosny, to tak, nie mogę się jej doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A wiosna przyjdzie szybciej niż nam się zdaje. Dopiero co były święta a za moment będzie Wielkanoc. Czas tak pędzi...

      Usuń
  30. Witam cię bardzo serdecznie w domu zimno i mroźno sobotę jestem oczarowana twoją aranżacją zdjęć i twoją pracą widać że wszystko jest dopieszczone i wszystko tworzone prosto z serca także trzymam kciuki za piękne i kreatywne prace pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się, że tu zajrzałam.. Ładnie tu i miło

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny haft i zjawiskowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mogę tylko powzdychać, bo brak mi słów i powiedzieć, że zarówno haft jak i zdjęcia są zachwycające :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękności :) Uwielbiam Twoje zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę wygląda to pięknie, ale trzeba też przyznać, że zdjęcia są naprawdę urzekające

    OdpowiedzUsuń
  37. Madziu! Jak możesz! Twoje zdjęcia miałyby być spamem?!!
    Toż to uczta dla oczu :-)
    Że o samym hafcie nie wspomnę.... Pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko, przedwiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę miałam problem z selekcją zdjęć, dlatego piszę o spamie. Wiem, że kilka fotek jest do siebie podobnych, ale nie mogłam się ich pozbyć.
      Dzięki Aniu za dobre słowa 😘

      Usuń
  38. Oh z największą przyjemnością zaglądnęłam i na wielkim ekranie w końcu obejrzałam zdjęcia bardzo dokładnie :) Pięknie, pięknie! Cudowny klimat dla mimozy i idealne kolory :) Światło. Energia. Więcej proszę :)Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się że po dokładniejszym obejrzeniu pozostały pozytywne wrażenia 😋
      A co u Ciebie? Ostatnio jakby Cię mniej

      Usuń
  39. Haft i sesja zapiera dech, można wpatrywać się godzinami. Do tego nuty..... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem, gdy patrzę na ten haft przypomina mi się piosenka Niemena więc nuty musiały być 😊

      Usuń
  40. Śliczna praca i równie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Haft jest zdecydowanie w moim guście. Kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko już wyżej zostało napisane. No to mnie pozostało potwierdzić, że rzeczywiście piękny haft i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Royal1688

    OdpowiedzUsuń
  44. obraz cudny, od dawna podoba mi się seria zielnikowa, szukałam wzorów, ale nigdzie ich nie znalazłam. Mogę wiedzieć skąd ma Pani swoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele możliwości. Wzór można kupić na francuskiej stronie les brodeuses parisiennes. Także na wielu rosyjskich stronach, etsy itp. Widziałam też kilka skanów wzorów w internecie

      Usuń
  45. Uwielbiam mimozy, kojarzą mi się z czasami dzieciństwa i piosenką Czesława Niemena. Haft jest kapitalny, zdjęcia też robią na mnie duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.