10/03/2014

Arm Knitting

   Internet to skarbnica pomysłów. Całkiem niedawno na bardzo miłym blogu przeczytałam o technice robienia na drutach bez drutów :) Pomysł wydawał się ciekawy, ale coś źle przeczytałam i zaczęłam oglądać film instruktażowy od zakończenia robótki. Nie mogłam pojąć jak to się robi. Aż nadszedł weekend, usiadłam do komputera w spokoju i w końcu zauważyłam pierwszy filmik z rozpoczęciem :) Link do filmiku o tu.
    Szaliczek robi się naprawdę szybko. 30 minut w zupełności wystarczy żeby skończyć "dzieło", a to naprawdę miłe, że robótki tak szybko przybywa :)
   Jeszcze nie zdecydowałam, czy będzie to szalik czy komin, ale to chyba nie ma znaczenia. Czuję się w nim troszkę jak w krainie olbrzymów (gruba włóczka, duże oczka :)
   I co? Ktoś spróbuje?
pozdrawiam
Magda
p.s. Bardzo dziękuję za tyle miłych komentarzy i serdecznie witam tych, którzy zechcieli zostać tu na dłużej :)

22 komentarze:

  1. Ja z pewnoscia sprobuje:-) to jest mega fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, ale bez drutów???? szok

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze! Bez drutów! Rany, coś dla mnie. Muszę spróbować go zrobić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę coraz więcej polskich wpisów na ten temat więc to chyba będzie przebój tego sezonu :)

      Usuń
  4. oglądałam te filmiki i chyba ja bym jednak nie potrafiła... :/
    Tobie wyszedł genialnie, splot, kolor, grubość, chciałabym taki właśnie:)

    ps. w wolnej chwili zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, ale usiadłam z włóczką przed monitorem i zaczęłam robić to co na filmiku. Okazało się to bardzo proste i wciągające :)

      Usuń
  5. noo świetny pomysł, naprawdę ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdecydowanie coś dla mnie bo z drutami nigdy nie było mi po drodze. A efekt naprawdę godny założenia :)))) Dzięki za inspirację!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Dzięki, że wyszperałaś taki pomysł. Będę Cię obserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukałam coś takiego dla córci , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zastanawiam nad pledem, bo taka robótka bardzo szybko idzie, więc można się pokusić też o większe formy :) pozdrawiam Magda

      Usuń
  9. Ooooo wygląda bardzo fajnie, muszę się w to wgłębić, bo marzy mi się taka poduszka z grubej włóczki i w grubym splocie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poduszka to też fajny pomysł. Może nawet lepszy niż pled (łatwiejszy do okiełznania :)

      Usuń
  10. Wpadam z rewizytą :))) Świetny szal Ci wyszedł :))) ja myślę, by wykorzystać go do wyczarowania :) chodniczka w włóczki :)) Zostaje u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczami wyobraźni widzę piękny, ciepły komin idealny na zimowe mrozy ;)
    Dzięki za wizytę i odnalezienie mojego nowego adresu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) A co do zimy to mam nadzieję, że nie będzie aż taka mroźna :)

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.