4/11/2024

Apple blossom fairy - Cicely Mary Barker, DMC #1

Witam!
   Rozpoczęłam nowy haft.
   Oj tęskno mi było do magicznych stworzeń, więc wystartowałam z kolejną kwiatową wróżką, a właściwie od razu z dwiema, choć w jednym hafcie.
   Wydaje mi się, że wyszywać będę rodzeństwo, mieszkające pośród kwitnącej jabłoni. To wróżki z serii alfabetycznej.
   Haft utrzymany jest w tonacjach różu i zieleni, a ja zdecydowałam się na tło w kolorze delikatnego błękitu. Myślę, że to połączenie powinno "zagrać", w szczególności, gdy ogląda się oryginalną ilustrację.
   Do tej pory udało mi się wyszyć mniejszą postać i bardzo chciałam pokazać Wam efekt mojej pracy wśród kwitnących drzew.
   Akurat u mnie w ogrodzie kwitły wiśnie, a jabłonie jeszcze nie, więc na roboczo - wróżka kwitnącej jabłoni otoczona kwitnącą wiśnią.
   Swoją drogą ilustracja wróżki kwitnącej dzikiej wiśni (The wild cherry blossom fairy) też jest piękna, tylko że transfer na haft krzyżykowy nie jest dla mnie już tak udany. Czy ktoś z Was wyszywał tą wróżkę (wild cherry blossom)? Może na żywo haft wygląda lepiej?
Pozdrawiam
Magda

3 komentarze:

  1. Piękny haft.! Ale jestem tak zmęczona, że przez dobre 5 minut zastanawiałam się dlaczego ta wróżka ma trzy ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ależ piękne jest to, co widzę!
    Tło wybrałaś świetnie. Jak zawsze strzał w dziesiątkę.
    Prezentacja też cudna, ale to dla mnie żadne zaskoczenie :-)
    Chyba mi się zachciało czegoś różowego i kwietnego.
    Oj, czekam, nóżkami przebierając, na ciąg dalszy Twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria z tymi wróżkami jest wspaniała. Wszystko inne można sobie sfotografować, ale jakoś wróżki nikomu się nie udało 😉.
    Cieszę się, że będzie mi dane oglądać ją wyhaftowaną.

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.