1/17/2018

Jednorożec w sweterku - Ekaterina Gafenko (@mika__mila_katya)

Witam!
   Nowy Rok rozpoczął się od niezwykłej niespodzianki. Utalentowana ilustratorka Julia Selina  stworzyła kolejne zwierzątka w sweterkach. Jest zatem nowa piątka (jednorożec, mops, kot, szop i królik). Są tak rozkoszne jak poprzednicy.
   Całe szczęście, że Ekaterina Gafenko tak szybko opracowuje krzyżykowe wzory i można dać upust tym  pozytywnym emocjom. Inaczej chyba bym się udusiła ;)
   Jako pierwszy, na przełomie 2017 i 2018 pojawił się jednorożec. I oto dzisiaj jest u mnie na blogu :)
   Jak widzicie kolorki są bardzo delikatne, wręcz tęczowe, ale nawet dominująca męska część rodziny wspierała mój kolejny hafciarski wybór :)
Dane techniczne:
* haft ukończony 10.01.2018 r.
* wzór "единорог" autorka: Eкaтepинa Гaфeнкo na podstawie ilustracji @liaselina
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 786 perłowoszary
* mulina DMC, 25 kolorów
Pozdrawiam serdecznie
Magda

81 komentarzy:

  1. Padłam z zachwytu, ale uroczy haft, ta seria jest cudowna, wszystkie zwierzątka zachwycają. Jednorożec jest fantastyczny, a do tego ta cudowna aranżacja zdjęć, że będę ci w najbliższych dniach nabijać licznik, goszcząc na blogu co dzień. A ciekawa jestem bardzo czy we wzorze są ćwierć krzyżyki i chude krzyżyki itp itd? :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-))) Nie tak dawno jak wczoraj natrafiłam na te cudeńka na vk.com a tu proszę u Ciebie już w całej krasie:-)) Uroczy haft i stworzyłaś mu piękny klimat:-)) Pięknie jak zawsze Madziu:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Sylwestra już wiercił mi dziurę w brzuchu, że teraz jego kolej 😋

      Usuń
  3. królewskie hafty:)
    cudna oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowy haft! Nie dziwię się, że Cię zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci jego koledzy też są obłędni. Aż czasem zastanawiam się czy to nie jakieś uzależnienie 😊

      Usuń
  5. Świetny wzór, super wykonanie i wspaniałe zdjęcia!
    U Ciebie nie może być inaczej, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwona! Niezmiernie się cieszę, że Ci się spodobało

      Usuń
  6. Madziu, wiesz że jak zobaczyłam pierwszy raz tego jednorożca u Ekateriny, to pomyślałam właśnie o Tobie? Tak myślałam, że wskoczy na Twój tamborek :) Jak zwykle zachwycasz perfekcją wykonania i cudnymi zdjęciami :)
    Też mam już jednego zwierzaka upatrzonego, ale musi trochę poczekać, bo mam napięty harmonogram rękodzielniczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem już zaskoczona solidnie. Jesteś kolejną osobą która skojarzyła go ze mną 😃
      Minimalnie starałam się mu oprzeć, ale jednak nie dało się.
      Ciekawa jestem, którego zwierza wybierzesz
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Oglądałam te nowe ilustracje Julii Seliny i właśnie na jednorożca zwróciłam uwagę. Kolory bajkowe :)) i jak pięknie mu w tych gałązkach i makach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie pojawił się jako pierwszy to nie wiem czy tak szybko by zagościł na moim tamborku. Pozostałe też są rewelacyjne i te wcześniejsze, których jeszcze nie wyszyłam też. Ale przez to zaskoczenie, że w ogóle się pojawiają nowe jednorożec musiał wskoczyć 😋

      Usuń
  8. Padłam z wrażenia takie to cudo!!! Ale te zwierzaki w sweterkach są urocze. Och ja ci podbije licznik codziennym podziwianiem tego obrazka :) Aranżacja zdjęc jak zawsze urokliwa :)A tak przy okazji ciekawa jestem czy wzorek ma ćwierć krzyżyki itp itd? Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na pewno nic takiego nie miał. Same krzyżyki, dość duże plamy tego samego koloru. Chyba tylko dwa kolory były mieszane. Naprawdę miło się go wyszywało!

      Usuń
  9. Świetny, bardzo klimatyczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny jest, a zdjęcia mnie zachwycają po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cała seria tych zwierzaczków w sweterkach jest genialna :) ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się zgadzam. Kradną serce nie wiadomo kiedy 😃

      Usuń
  12. Kolejna śliczność w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nawet taki hiper słodziak znajduje uznanie

      Usuń
  13. Śiwtny haft i zdaje się, że dość pracochłonny. Podziwiam staranne wykonanie!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był jakoś szczególnie wymagający. Żadnych ćwierćkrzyżyków, tylko dwa kolory łączone, trochę french knotów. Miło się nad nim pracowało

      Usuń
  14. cudowny. Moja Jula byłaby zachwycona, kocha jednorożce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obawiałam się czy męska część rodziny nie będzie protestować, ale bardzo im się podoba nawet taki "dziewczyński" wzór

      Usuń
  15. Jest cudowny, chyba najlepszy ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą chwilę też tak myślę 😀 ale wiadomo, że one podstępne są i jak zrobi się jednego to drugi staje się jeszcze piękniejszy. Są uzależniające 😋

      Usuń
  16. Zjawiskowy! Gdzie można zobaczyć wzór kota?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie można jedynie zobaczyć ilustrację na instagramie @liaselina. Julia ma też chyba swoją stronę. Może tam też już jest. Jeśli chcesz mogę przesłać Ci mail z screenem tego co ja widzę na instagramie 😊

      Usuń
  17. Piękny haft i wspaniałe zdjęcia :D cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jestem usatysfakcjonowana :) Rzeczywiście nie tylko ja widziałam Cię z tym haftem ;) mamy nosa :) Pięknie się prezentuje.
    Ja totalnie zakochałam się w Szopie oczywiście :) Ale myślę, że będzie to praca na kolejne sezony zimowe :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szop też mi się spodobał. Ma nawet nowy kolor dmc więc byłaby szansa zobaczyć nowość na żywo.
      Dzięki serdeczne ❤

      Usuń
  19. Bosko wyszedł. Mam taką jedną koleżankę która udusiłaby się na jego widok :)

    Ale raczej nie podołam bo te wzorki sa dla mnie za trudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie mają jakichś skomplikowanych elementów. Tylko całe krzyżyki. Kilka łączonych kolorów. Backstitche całkiem proste. Może spróbuj :D

      Usuń
  20. Przecudowny jednorożec! Genialna jest ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jak zwykle mam dylemat czy bardziej podoba mi się sam haft, czy zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny wzór, pięknie wykonany, śliczne kolory, doskonale dobrane. Prezentacja pracy świetna. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  23. O jeżu kolczasty, ależ to cudo!
    Wcale się nie dziwię, że podejrzewasz u siebie uzależnienie od tych zwierzaków. Obawiam się, że gdybym zaczęła, to byłoby ze mną źle, a muszę się przyznać, że okropnie mnie korci mopsik. Zresztą wszystkie mi się podobają bez wyjątku.
    I chciałam jeszcze tylko dodać, że uwielbiam Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny jest ten jednorożec! Podejrzewam, że tak jak piszesz te zwierzaki w sweterkach mogą uzależniać i gdybym spróbowała wyszyć choć tylko jednego, to wpadłabym jak śliwka w kompot. Wszystkie, ale to dokładnie wszystkie mi się podobają, nie ma takiego, którego nie chciałabym mieć. Ale aktualnie zakochana jestem w mopsiku 8)
    Zdjęcia jak zwykle zachwycające heh... 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wybrałam kolejnego, musi więc być coś na rzeczy 😀

      Usuń
  25. Chciałam zapytać, czy ten jednorożec ma cudowną moc i spełnia życzenia? Czy była wojna śniegowa? Bo jak tak, to może i ja go popełnię i będę od czasu do czasu o coś prosić. Najlepiej o więcej czasu na wyszywanie :) Prześliczny ten hafcik, prześlicznie wykonany i cudnie obfotografowany (jakże zazdroszczę :)) Taki idealny dla dużych i małych dziewczynek.
    W ogóle cała seria jest zachwycająca. Jak zobaczyłam jeszcze szopa, kota i królika to aż mnie w dołku ścisnęło. Chcę, pragnę, pożądam :)
    Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, muszę zapewnić że moc na pewno ma. Syn wyzdrowiał. Ponieważ jednak życie nie znosi próżni to teraz ledwo zipię z zapaleniem ucha. Wojna jeszcze przed nami, ale to nie jest wina jednorożca. Może zatem idź za głosem serca. Może im ich będzie więcej tym ich moc będzie większa 😃

      Usuń
  26. Madzia, nie wiem jak ja mogłam przeoczyć ten post i tego zjawiskowego jednorożca! W zwierzakach w sweterkach jestem zakochana, a teraz jeszcze tyle nowych :) Ostatnio nie bywam na Instagramie, ale to może i dobrze ;) Cuda takie, że rozchorować się można :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwa uczta. Uwielbiam je i pewnie dlatego choruję już 3 tydzień ;)

      Usuń
  27. Te ilustracje są cudowne :) a hafty w Twoim wykonaniu naprawdę zachwycają :) Magia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny hafcik!!! Wygląda naprawdę bajecznie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobra padłam na twarz i leżę łypiąc jednym okiem na stwora !
    I Magda moje ukochane anemony ???? w środku zimy ??? serca nie masz żeby mnie tak dręczyć ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, że akurat były w kwiaciarni. Nie mogłam się im oprzeć :)

      Usuń
  30. Jednorożec jest po prostu baśniowy! Zachwycił mnie gdy tylko zobaczyłam na ig ilustrację Julii :) a Twój haft i prezentacja to już zupełnie mnie zauroczyły! Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale uroczy, nie widziałam jeszcze tych nowych wzorków, wszystkie są w takiej bajkowej tonacji? Piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze kot, szop, mops i zając. Ten ostatni chyba najbardziej cukierkowy z nich (poza jednorożcem)

      Usuń
  33. Jest przepiękny, taki magiczny i bajkowy, cudny!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudownie pezentuje się ten haft! patrzę i podziwiam! i zdrówka zyczę! :)

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.