7/25/2017

Haftowany monogram #2 i etui na sztućce

Cześć!
   Kolejny post z cyklu: pokażę coś, co zrobiłam jakiś czas temu :)
   Dawno temu wymyśliłam sobie, że stworzę na komunię syna kieszonki na sztućce. Ci, którzy śledzą bloga od dłuższego czasu wiedzą, że wybór haftu dekorującego przód kieszonki był dla mnie trudny. W końcu zdecydowałam się na oszczędność formy - haftowany monogram w jednym kolorze, zwieńczony delikatnym ażurem. Całość w stonowanej kolorystyce.
   Realizacja przebiegała raczej zgodnie z planem. Krzyżyki, choć małe, systematycznie tworzyły kolejne litery. A co z szyciem? Powiem tak: każda z 18. kieszonek jest nazwijmy to "niepowtarzalna" :)
Kieszonki uszyłam według tutorial'u zamieszczonego tutaj >>klik<<
A osoby, które chciałyby zobaczyć jak to się zaczęło zapraszam o tu >>klik<<
Dane techniczne:
* haft ukończony 09.04.2017 r.
* wzór znaleziony w internecie
* tkanina len Newcastle 40ct kolor: 53 naturalny
* mulina DMC, 1 kolor
Pozdrawiam serdecznie!
Magda

59 komentarzy:

  1. cudnie musiał wyglądać stól z takimi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, oryginalna dekoracja stołu!
    Ten groszek musiał pachnieć nieziemsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne te kieszonki, tez mam podobne w panach, tylko czasu brak na wszystko...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zupełnie tak jak u mnie. Gdyby nie szczególna okazja pewnie odkładałabym to w nieskończoność 😜

      Usuń
  4. Piękne ! Wzór, wykonanie ("niepowtarzalność" każdej kieszonki absolutnie nie odbiera im uroku!) i sama sesja zdjęciowa również !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że za parę lat spojrzę na nie z uśmiechem, jak na fundament moich przyszłych wyczynów krawieckich 😜

      Usuń
  5. Wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stół musiał wyglądać niesamowicie pięknie! Cudeńka tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było gęsto, ale satysfakcja z ukończenia zamierzenia duża

      Usuń
  7. Pięknie, z pewnością stół wyglądał bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała, piękna dekoracja! Dodaje klasy i nutki elegancji do każdej uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że trochę imprez przetrzymają, choć boję się trochę o ten ażur

      Usuń
  9. Urokliwe, delikatne, bardzo wdzięczne! Naturalna tkanina, piękny haft, delikatny ażur. Niezwykle urokliwe. Pozdrawiam.Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Madziu!! Brak mi słów:-) użyje więc tylko jednego: BAJECZNIE:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatny haft, prześliczny, a wykonanie mistrzowskie jak zawsze i ta sesja miodzio. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mistrzostwa to jeszcze długa droga. Ale trzeba ją przejść,żeby chociaż móc o tym pomarzyć. Dzięki za pochlebne słowa😊

      Usuń
  13. Są cudowne, ta siateczka jest wyhaftowana? bo wygląda jak nałożona. Jak zwykle zachwycająca sesja zdjęciowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gotowy element nałożony na len i przyszyty po bokach ☺

      Usuń
  14. Prześliczny haft, urocze są takie dodatki na stole, ale wyobrażam sobie, ile to pracy wymagało! jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i eleganckie a do tego tyle sztuk!Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ilość faktycznie była trochę przytłaczająca. Ale fajnie że się udało 😊

      Usuń
  16. 18 kieszonek! Rety! Ukłon i cześć za pracowitość, konsekwencję i żelazną dyscyplinę :-) A efekt przepiękny :-)
    No i te zdjęcia... te kwiaty... roślinki odbite w łyżce mmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gdyby nie komunia pewnie nigdy nie zmobilizowałabym się. Cieszę się jednak, że zdążyłam i nie podałam się 😊

      Usuń
  17. 18 kieszonek! Rety! Ukłon i cześć za pracowitość, konsekwencję i żelazną dyscyplinę :-) A efekt przepiękny :-)
    No i te zdjęcia... te kwiaty... roślinki odbite w łyżce mmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze dodatki z delikatnym hafcikiem, bardzo mi się podoba na tym stole. Zdjęcia śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie detale. Dlatego odważyłam się spróbować😊

      Usuń
  19. No! I jest klasa! Mało, skromnie, a z jakim efektem? WOW!
    Po pierwsze szacunek ogromny, że zrobiłaś ich tyle... po drugie pięknie Ci to wyszło! Goście byli na pewno zachwyceni.... Ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilość była trochę męcząca. Koło 14 to literkę wyszywałam bez schematu 😜 Cieszę się, że zdążyłam i że było w tym dniu też coś z mojego hobby ☺ Pozdrawiam Agnieszko!

      Usuń
  20. super etui. Jeszcze nie haftowałam na lnie, trochę się boję .... Podziwiam takie hafty, bo one są delikatniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu kupiłam len i zaczęłam. Nie miałam zbyt dużego doświadczenia. Wyszywało się ciut inaczej niż na kanwie, bo wyszywałam co drugą nitkę, ale szybko się przyzwyczaiłam. Spróbuj, bo efekt jest tego wart :D

      Usuń
  21. Piękne:) I jakie cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno staną się rodzinną pamiątką :) przepiękny monogram! uwielbiam użytkowe wykorzystanie haftu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Już uzależniłam się od wyszukiwania rzeczy, które można by ozdobić haftem.

      Usuń
  23. Też mi się nasuwa na myśl, że Twój syn będzie miał przepiękną pamiątkę z tego ważnego dnia. I kiedyś może za ileś tam lat wyciągnie je z "maminego kufra" i opowie swoim dzieciom - wiecie, kiedyś moja mama wyszyła je specjalnie dla mnie....
    Ale to na szczęście odległa przyszłość i jeszcze parę innych pięknych skarbów do tego czasu wyprodukujesz :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna oprawa stołu na taką specjalną uroczystość. Goście (ci, którzy wiedzieli, że to Twoja ręczna robota) musieli się czuć wyjątkowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 18 sztuk! Wow! Podziwiam! Haft piękny, niezwykle subtelny. Przepiękna pamiątka i wyjątkowa dekoracja na wielkie okazje.
    Nigdy nie powtórzyłam żadnego wzoru tyle razy, nawet moje szydełkowe zazdrostki miały mniej powtarzalnych elementów, więc tym bardziej chylę czoła :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było już to trochę męczące, ale nie poddałam się i teraz bardzo się z tego cieszę :D

      Usuń
  26. Piękne etui :)
    ten ażurek jest niczym wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł, wykonanie także bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście, że samo wykonanie bardzo ładne i na pewno takie etui przyda nam się gdy będziemy przygotowywać stół dla gości. Na pewno fajnie wyglądałyby któreś ze sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/komplety-sztuccow/ i jestem zdania, że właśnie takie etui to będzie mój kolejny zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że etui na sztućce podkreśla wagę posiłków. Wszystko razem robi wrażenie bardziej przemyślanego i dopracowanego i aż chce się bardziej spędzać razem czas :)

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.