6/26/2015

Kartki z podziękowaniem

   Dziś jest ostatni dzień szkoły. Dzień bardzo szczególny w naszej rodzince, gdyż synek właśnie podwójnie ukończył I klasę (szkoła podstawowa i szkoła muzyczna). Postanowiłam więc uczcić to specjalnymi karteczkami z podziękowaniami dla nauczycielek. Ja wykonałam część zewnętrzną, a syn wypisał króciutkie podziękowania, które zostały wklejone do wnętrza :)
   Pierwsza karteczka już jest wręczona i bardzo się podobała, natomiast druga jeszcze czeka (zakończenie będzie po południu).
   p.s. Po zakończeniu sesji, truskawki w własnego ogródka wykorzystałam powtórnie - zjadłam je, żeby pomogły mi wrócić do zdrowia, bo przechodzę jakże letnią chorobę zapalenie oskrzeli :) Taki ekolog ze mnie - nic się nie marnuje ;)
Dane techniczne:
* haft ukończony 21.06.2015 r.
* wzór z gazetki The world of cross stitching nr 198 autor: Lucie Heaton
* tkanina Aida 14ct kolor: biały
* mulina DMC, 10 kolorów

32 komentarze:

  1. Śliczne karteczki :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszły :), szkoda, że nie pokazałaś środeczka z pismem synka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja odbyła się w czwartek po południu, a życzenia pisane były późnym wieczorem i nie zdążyłam już ich uwiecznić.

      Usuń
  3. Bardzo urocze :))) No i zdrówka życzę ! Niech żyje dieta truskawkowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Ale sam pomysł bardzo fajny :)
    Zdrówka życzę!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bałam się czy to nie będzie jakaś "wazelina", ale w sumie zamiast czekoladek czy kwiatów daliśmy coś co nas wyróżniło :)

      Usuń
  5. Rewelacyjne karteczki, zostałam obserwatorem bo masz ciekawy blog. Na pewno będę tu często zaglądała. Jak znajdziesz wolną chwilkę to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki przykuły moją uwagę, ponieważ sama się w tej dziedzinie specjalizuję,
    a Twoje są oryginalne i nie tuzinkowe. Pozdrawiam. Jadzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)
      serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Gratuluję! A moja córcia wyszła w tym roku z podstawówki... były łzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to poważna sprawa - gimnazjum to często zmiana szkoły i całej klasy. Jest więc za czym uronić łezkę.

      Usuń
  8. Urocze karteczki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Właśnie miały być wakacyjne. Fajnie że to widać :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł na karteczki. Nauczycielki z pewnością były zachwycone. Piękne pamiątki.
    Dzięki za miłą wizytę. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo się podobały, także mam nadzieję, że Panie zostawią sobie je na pamiątki :)

      Usuń
  11. Piękne wzory wybrałaś do karteczek, środkiem też trzeba było się pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było takie proste. Syn bardzo się cieszył, że wręczy Paniom te karteczki, ale wypisywanie zostawił na ostatnią chwilę. Zmusiłam go do pisania w czwartek wieczorem, a kartki sfotografowałam po południu, więc tak naprawdę podczas sesji nie było jeszcze życzeń w środku :)

      Usuń
  12. Ale słodziutkie ;) Cudowne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w 100% pewna, że kartki się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kogo jak widzę. Chyba miałaś jakąś wakacyjną przerwę :)

      Usuń
  14. Pięknie wyszywasz, wszystko takie równe i kolory dobrze dobrane :) Kartki w całości ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa, ale jeszcze daleko mi do ideału :)

      Usuń
  15. Śliczne kateczki, będą piękną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.