9/06/2023

Étude à la rose "Pierre de Ronsard" - Véronique Enginger #2

Witam po technicznej przerwie!

   Mój aparat fotograficzny zakończył działalność. Zupełnie niespodziewanie, podczas fotografowania kwiatów w ogrodzie pstryknął ostatni raz i zamilkł na zawsze. Pomimo prób reanimacji okazało się, że  trzeba go zastąpić. I tu z pomocą przybył mój Małżonek, który wybrał najlepszy dla nas model, zupełnie nie zamęczając mnie szczegółami technicznymi, za co bardzo mu dziękuję.

   W tym czasie udało mi się ukończyć prace nad haftem róży "Pierre de Ronsard" Véronique Enginger.

   Był to pierwszy haft z serii zielnikowej, który mi się dłużył. Analizując przyczyny uznałam, że mogło to być związane z dość dużą ilością bladych róży, bieli i delikatnych zieleni, z których składają się kwiaty. Poza tym haft nie nastręczał większych trudności. Wszystko ma swoje miejsce, wszystko jest dobrze zaprojektowane, nie ma tu przesadnej ilości kolorów czy konturów. Jak to u Véronique.

   Zapraszam Was zatem do obejrzenia zdjęć i dajcie znać, czy nowy aparat daje radę.

Dane techniczne:

* haft ukończony 25.06.2023 r.
wzór z serii zielnikowej autorki Véronique Enginger
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 101 kość słoniowa
* mulina DMC, 24 kolory

Pozdrawiam
Magda

20 komentarzy:

  1. Przepiękny haft, a aparat sprawił się, bo sesja z haftem przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jak daje radę!
    Ale to nie aparat fotografuje. To Ty wybierasz to, co chcesz zobaczyć w obiektywie i komponujesz kadry. Cudnie to robisz.
    A haft romantyczny zwiewny, subtelny... Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło po tych słowach. Aparat bardzo ułatwia przedstawienie swojej wizji, tyle że musimy się jeszcze dobrze poznać :D

      Usuń
    2. Ja nie mam, niestety, dobrego sprzętu. Tylko patrzeć, jak mój staruszek całkiem odmówi współpracy, bo obiektyw ciągle się zacina i matryca już przepalona. I nie wiem, co wtedy będzie... bo nowy niestety nie wchodzi w grę. Byle czego nie chcę, a na porządny brak kasy ;-(
      Staram się o tym nie myśleć na razie ;-)
      Wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie. Jesteś moją inspiracją, Madziu :-))

      Usuń
    3. Nie spodziewałam się, że poprzedni aparat może kiedyś zakończyć działalność. Liczyłam na to, że będzie działał bez końca z ewentualnymi drobnymi naprawami, dlatego kupno nowego było dla mnie finansowym zaskoczeniem. Próbowałam działać telefonem, ale to zupełnie nie to samo. Trzymam zatem kciuki za Twój sprzęt, abyś miałam możliwość publikowania jak najdłużej, bez większych przerw.

      Usuń
  3. Nádherná výšivka, milujem tieto motívy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się ten haft :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca i piękne zdjęcia! Uwielbiam tę serię wzorów i każda taka praca utwierdza mnie w tym przekonaniu, że są to cudnie dopracowane wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdania, że nie zawsze trzeba używać tryliarda kolorów mulin, a czasem im prościej tym lepiej. Pani Enginger opanowała swoją profesję do perfekcji.

      Usuń
  6. Przepiękny haft, przepiękne zdjęcia.. Zresztą jak zawsze u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Bardzo miło czytać takie komentarze :D

      Usuń
  7. Piękny haft i przepięknie go sfotografowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.