2/07/2023

Królik w sweterku - Ekaterina Gafenko (@mika__mila_katya)

Witam!
   Zupełnie bez planu na tamborek wskoczył królik w sweterku. siódmy zwierzak z serii. Pomyślałam, że łączy w sobie klimat zimy i wiosny, to się nada. Nie spodziewałam się jednak, że uda mi się go jeszcze sfotografować w śniegu :D
    Wyszywanie tego romantycznego jegomościa to była czysta przyjemność. Pamiętam, że pierwsze zwierzaki z tej serii stanowiły dla mnie wyzwanie - ciągłe zmiany kolorów, mieszanki kolorów i te kilometry backstitchy :D Po siedmiu latach od ukończenia pierwszego z nich, chyba się do tego przyzwyczaiłam ;)
Dane techniczne:
* haft ukończony 01.02.2023 r.
* wzór "Rabbit" autorka: Eкaтepинa Гaфeнкo na podstawie ilustracji Julii Seliny
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 786 perłowoszary
* mulina DMC, 24 kolory

Pozdrawiam
Magda

21 komentarzy:

  1. Cudny. Wszystkie te zwierzaki w sweterkach podobają mi się ogromnie. Świetna sesja fotograficzna.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Sesja była z przygodami - jak tylko udało mi się naszykować haft i aparat zaszło słońce, a niebo spowiła gruba warstwa chmur, z których za moment zaczął padać śnieg :D

      Usuń
    2. Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza. No, ale warto było się pomęczyć :)

      Usuń
  2. Jest fantastyczny! A dzięki kolorystyce, która jest na sweterku, idealnie wpasował się w zbliżające się walentynki ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałam o walentynkach, a przecież to faktycznie już zaraz. I faktycznie taki romantyk, że pasuje do tego święta.

      Usuń
  3. Uroczy królik.Pięknie prezentuje się w tej zimowej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowy królik w tych pudrowych różach... mmmm... Ekstra!
    U Ciebie już siódmy zwierzak, a ja mam za sobą dopiero trzy. Ale obiecuję sobie więcej :-) Królika nie mam w swym zbiorze :-(... Może jeszcze i on przykica do kolekcji ;-))
    Bardzo pięknie go zaprezentowałaś. Ale to u Ciebie zawsze uczta dla oczu :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te sweterkowce są dla mnie bardzo uzależniające. Wiem, że kolejne to tylko kwestia czasu :D

      Usuń
  5. Cudo :-) Też miałam przyjemność haftowania tego królisia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczek jest cudny :).

    Też podobają mi się hafty z tej serii, a ja mam chrapkę na jednorożca :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria zwierzaków w sweterkach podoba mi się niesamowicie. Mam nadzieję na tyle długie życie , że chociaż ich kilka wyhaftuję.
    Sesja przemyślana w każdym pikselku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę na swoje zbiory wzorów do wyszycia i zastanawiam się ile osób byłoby potrzebnych, żeby to wyszyć i żeby jeszcze starczyło życia na kolejne zachwycające nowości :D Coraz bardziej więc rozumiem powiedzenie, że życie to kwestia wyborów :D Dziękuję za przemiłe słowa

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.