6/07/2017

La Rose - Véronique Enginger #2

Cześć!
   Kolejna karta zielnika zakończona. Trochę trwało zanim pojawiła się tu na blogu, ale najważniejsze, że w końcu mogę ją Wam pokazać.
   Wyszywało się ją bardzo przyjemnie i już zastanawiam się, która karta będzie następna :)
   Pomysł na zdjęcia miałam zupełnie inny, ale pogodowe zawirowania na przełomie kwietnia i maja pokrzyżowały mi plany. Cieszę się jednak, że w końcu jest!
Dane techniczne:
* haft ukończony 24.04.2017 r.
* wzór z serii zielnikowej autorki Véronique Enginger
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 101 kość słoniowa
* mulina DMC, 18 kolorów
Pozdrawiam serdecznie
Magda

64 komentarze:

  1. Kolejne mega pozytywne doznania serwujesz Madzia :) Piękny wzór- wiadomo VE. Cudne wykonanie i aranżacja ! Miód :D Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft, a jak piękne pokazany! Istna uczta dla oka :) Chyba nie ma hafciarki, która nie byłaby oczarowana serią zielnikową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam tak, że jak widzę na jakimś blogu zielnik, który już mam wyszyty, to chętnie wyszyłabym go kolejny raz. Są po prostu genialnie zaprojektowane 😊

      Usuń
  3. Cudowny haft! Ta seria jest niesamowita! Oglądam z prawdziwą przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą; po wielu przemyśleniach wyszło mi, że mam miejsce na powieszenie 12 kart i bardzo ciężko wybrać! Rewelacyjna seria 😊

      Usuń
  4. Piękna róża :) W jasnej zieleni cudownie się prezentuje :) Zdjęcia znowu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wyglądałaby przy krzewie różanym, ale niestety nie mam takiego w pobliżu, musiał wystarczyć stary sad 😄

      Usuń
  5. Piękny haft i piękne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne otoczenie dla takiej pięknośći:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Czarujesz haftem i sesją :))) wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft i zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft Madziu:-) Wspaniale go zaprezentowałaś, tak ożywczo, wiosennie po prostu pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na tą wiosnę sporo, ale w końcu się udało 😀

      Usuń
  10. Praca perfekcyjna, sesja oszałamiająca. Chapeau bas!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł ten zielnik ! Podziwiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria jest prześliczna, a co ważniejsze ciągle się powiększa 😀

      Usuń
  12. Piękna prezentacja ślicznej Róży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft... wygląda wręcz jak żywa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego praca nad nią to była czysta przyjemność 😊

      Usuń
  14. Jak to mawiają ... haft petarda ;))
    No przepiękny jest :))
    Sobie popatrzę i pozazdroszczę trochę jeśli pozwolisz ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie Ci to wyszło, a te kolory.... nie wiem czy mnie nie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne zdjęcia. Róża wygląda jak prawdziwa a cały haft przecudnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo iż zdjęcia nie są takie jak sobie wyobrażałam, to i tak znalazły uznanie 😊
      Serdecznie pozdrawiam Karolinko!

      Usuń
  17. Piękny ten zielnik :) Rozpływam się zawsze na widok tej serii :) Piękne zdjęcia :) Ciekawa jestem kolejnego Twojego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wygląda ten haft! Ja ciagle się męczę z porzeczką z tej samej serii :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porzeczka szła mi szybko, dopóki nie zrobiłam sobie od niej przerwy. Może to jest klucz do skończenia, żeby nie przestawić 😉

      Usuń
  19. Też jestem fanką serii zielnikowej. Piękny haft we wspaniałej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie nie potrzebujesz słów, żeby czarować. To, w jaki sposób pokazujesz swoje perfekcyjnie wykonane prace, od dawna mnie zachwyca. Aż chce się więcej i więcej zobaczyć. Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą Twoje słowa 😘Serdecznie pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  21. Nie wiem jaki był pomysł na sesję, ale ta bardzo mi się podoba. Róża pośród zieleni wygląda bardzo na tak! Swoją drogą jak mi brakuje takiej soczystej zieleni! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie coś za coś. Ostatnio pokazane u Ciebie kadry zapierają dech w piersiach 😍

      Usuń
  22. Piękna praca i piękne zdjęcia pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny haft! Wiem doskonale, jak wybornie się z nim pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zachwycający :) aż trudno oczy oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zachwycający :) i sesja piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft, też mam go w planach, może za rok...

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze piękny haft i sesja zdjęciowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny haft, jestem zachwycona całą serią :)

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.