12/23/2015

Święta rodzina #2

   Uff! Udało się! Skończyłam wyszywać upominek świąteczny dla mojej Mamy. Przyznam szczerze, że miałam chwile zwątpienia czy w ogóle zdążę, ale ostatni weekend poświęciłam tylko na to. Pogodziłam się z myślą, że i tak nie zrealizuję swojej listy "TO DO" (która swoją drogą ciągle się rozrastała). Ważniejsza jest dla mnie Mama od wysprzątanego mieszkania :)
   Korzystając ze sposobności życzę Wam spokojnych, rodzinnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Niech te chwile napełnią Was energią i radością na cały rok. Niech realizują się wszystkie ważne i malutkie plany i marzenia.
   A tak w ogóle to dziękuję za to, że tu zaglądacie :)
Dane techniczne:
* haft ukończony 20.12.2015 r.
* wzór z internetu z własnymi poprawkami
* tkanina len Vintage Belfast 32ct, kolor: 3009 beżowy
* mulina Anchor i DMC, 34 kolory

32 komentarze:

  1. Pewnie, ważniejsza jest radość Mamy z podarunku od serca, niż z porządków, o których i tak za chwilę ślad zaginie ;)
    Piękny haft!
    Wesołych i rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent dla mamy też na pewno był na liście "TO DO" więc plan częściowo wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent dla mamy jest sliczny i na pewno bardzo ja ucieszy. Ja tez swoje "zachcianki" odlozylam na bok zeby skonczyc zielnik dla mojej mamy. Czego sie nie robi dla najblizszych :). Tobie rowniez zycze zdrowych i wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zielnik. Gdyby tylko doba była z gumy to pewnie już bym go dłubała :) Mam nadzieję że trafię w gust Mamy :)

      Usuń
  4. Przepięknie się prezentuje na tej kanwie. Mam będzie zachwycona!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ta kanwa, ale przez ten wybór musiałam zrezygnować z takich małych wstawek tła, bo gryzły się kolorystycznie. Ale ogólnie chyba to fajniejszy wybór niż biała kanwa ;)

      Usuń
  5. Obrazem wyszedł przepięknie, aż mamie zazdroszczę.
    pięknie dziękuję za życzenia i ja również życzę rodzinnych, kochających, pełnych ciepła, zapachów, ulotnych wspomnień, cudownych słów i miłości otulającej jak koc. Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne dzieło!Uprzejmie zazdroszczę talentu :)
    Wesołych i spokojnych świąt!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny absolutnie obrazek!
    Mój must have na następny rok :)
    Wszystkiego najlepszego Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi wrażenie bez dwóch zdań! Jestem pewna, że mama wielce kontenta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny obrazek, podziwiam po stokroć! :)
    Życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały!
    dobrałaś idealnie materiał do motywu i oprawa cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że zrezygnowałaś z niebieskości i chyba z aureoli - czy tak? Zmiany zdecydowanie na korzyść, jeśli kiedyś wyhaftuje tę Świętą Rodzinę, zrobię podobnie :)
    Dałabym wiele, żeby móc to zrobić dla swojej Mamy... odłożyłabym wszystko dla jednej chwilki z Nią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Jeszcze zmieniłabym białe "ubrania". Zaczęłabym je jakoś rozpuszczać półkrzyżykami, żeby dały delikatniejszy efekt. Teraz zbyt mocno się odcinają.

      Usuń
  12. Witam
    Czy mogę dostać na adres e-mail wzór tego obrazu z rodzajami nici? (kotek760@amorki.pl) Bardzo chcę to wykonać, ale nie mogę wygenerować ładnego wzoru, bo w internecie są niskiej jakości zdjęcia.

    Dziękuje z góry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. przypadkiem natrafiłam na Pani bloga, ale będę częściej go odwiedzać :)

    Czy mogę prosić o przesłanie wzoru na maila : joanna.piwowarczyk92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogła by mi Pani wysłać na maila wzór tego ślicznego obrazu? joanna.piwowarczyk92@gmail.com
    Dziękuję z góry ; (

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne... ..JA również bardzo bym prosila o przesłanie wzoru z rodzajem nici na maila: v_law@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.