3/06/2019

Baran w sweterku - Ekaterina Gafenko (@mika__mila_katya)

Cześć!
   Za oknem czuć już wiosnę. 
   Po powrocie z ferii zastałam w ogródku zakwitłe kępy przebiśniegów i szafirków oraz nieśmiało wyglądające z ziemi listki tulipanów i narcyzów.
   Ptaki szaleją; mieszkam w pobliżu opuszczonego gospodarstwa i co rano mam taki ptasi koncert, że trudno uwierzyć, że to dopiero marzec.
   Powietrze jest coraz cieplejsze. Można próbować zrzucać niektóre zimowe warstwy. I muszę przyznać, że bardzo wyczekuję już wiosny, ale zupełnie inaczej mam w haftach. Utknęłam na dobre w zimowej tematyce.
   Na swoje usprawiedliwienie napiszę, że zdjęcia barana w sweterku zrobiłam już jakiś czas temu i nie chciałam, żeby czekały do następnego sezonu zimowego. Oficjalnie jednak obiecuję, że następny post będzie już bardziej wiosenny.

Dane techniczne:
* haft ukończony 04.02.2019 r.
* wzór "Baa-Lamb" autorka: Eкaтepинa Гaфeнкo na podstawie ilustracji @liaselina
* tkanina bawełna LINDA 27ct, kolor: 786 perłowoszary
* mulina DMC, 27 kolorów
Pozdrawiam
Magda

48 komentarzy:

  1. Och! Jest cudny! Ja go muszę kiedyś wyszyć, wszak to mój znak zodiaku!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baran jest przeuroczy, pieknie wykonany haft i wspaniala aranzacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny baranek i ma bardzo gustowny sweterek:-)
    Zdjęcia są fantastyczne! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory sweterka są takie nasycone i głębokie. Uwielbiam je :)

      Usuń
  4. Śliczny baran! I piękna sesja, idealnie te beziki się wpasowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam rekwizytów w całym domu, ale tylko bezy mi podpasowały ;P

      Usuń
  5. Baranek przygotowany do zimy, ciekawe, czy ten sweterek to z owczej wełny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft Madziu, wspaniale wykonany i cudnie prezentuje się w otoczeniu białego puchu😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem jak widzę u Ciebie kolejne zwierzątko w sweterku, to sama mam ochotę jakieś wyszyć. Szkoda, że doba jest taka krótka... A baran jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, Ty i tak masz jakieś niewiarygodne pokłady energii i czasu, bo patrząc na to, co tworzysz popadam w depresję, że u mnie tak mało się dzieje. Ale jestem pewna, że jeśli zdecydujesz się na zwierzaka w sweterku, to znajdziesz czas w jakiś magiczny sposób ;)

      Usuń
  8. Świetny baran, taki zawstydzony z lekka:)M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te wszystkie zwierzątka mają taki błogi spokój na mordkach, aż chce się na nie patrzeć, żeby znaleźć ukojenie :)

      Usuń
  9. O Matulu! Śliczny!
    Tak pięknie pokazujesz te hafty, że powoli nabieram ochoty na wyszycie któregoś zwierzaka. Tylko problem byłby z wyborem wzoru :-) bo jednak każdy z nich jest jedyny i niepowtarzalny. Detale są zabójcze, to one nadają każdemu zwierzątku charakteru!
    pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem. Sama mam problem z wyborem, dlatego ciągle je wyszywam :D

      Usuń
  10. Kolejny cudny zwierzak :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny haf t :) cała seria mnie zauroczyła i też planuję wyszyć sobie kilka tych zwierzaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki za ich szybką realizację. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Madziu, ten baran chyba najbardziej mnie zachwycił z całej czeredy zwierzaków w sweterkach. No CZADOWY jest! Chyba i ja się na niego skuszę... tylko gdzie ja je wszystkie pomieszczę w tym moim mieszkanku skromniutkim?!
    Pozdrawiam cieplutko z wiosną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiam się już co robić z hafcikami. Jedyne na co do tej pory wpadłam, to wymieniać ramki, żeby się nie opatrzyły ;)

      Usuń
  13. Baran jak najbardziej zasługuje na zimową oprawę, więc nie dziwię się, że zorganizowałaś mu tak piękną i malowniczą sesję. Elegancki z niego Jegomość, nie ma co :) Aż się zastanawiam, czy nie powinnam go wyhaftować sobie i Mężowi, bo z nas dwa barany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę! Namawiam serdecznie.
      Uwielbiam te zwierzaki; na mnie mają niesamowity wpływ - udziela mi się ich spokój :)

      Usuń
  14. Cudny jest! I jak pięknie mu w tej zimowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat udało mi się zdążyć z haftem, zanim śnieg się rozpuścił :)

      Usuń
  15. Cudny jest, jak kazde z ubranych zwierzakow. Kiedyś wyszyję przynajmniej jedno z nich.
    Pierwszy będzie kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej masz już wybrany wzór. Ja zawsze mam dylemat 😀

      Usuń
  16. Madziu, życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny w tym swoim sweterku, przytulnie mu i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baranek jest fajowy , a Ty go misternie i pięknie wyhaftowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft :) Sam baran wygląda bardzo gustownie w swoim sweterku ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że kolory sweterka uważam za cudownie ze sobą zestawione

      Usuń
  20. Świetny ten baranek :)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Mam nadzieję, że się rozgościsz 😀

      Usuń
  21. Nádherná výšivka barana vo svetri :)

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.