8/19/2020

The girl and embroidery hoopps - Maria Demina (@LittleRoomInTheAttic)

Witam!
   Wakacyjny wyjazd skłonił mnie do zabrania ze sobą małego, szybkiego do wykonania hafciku. Jestem na taką okoliczność zawsze przygotowana i mam kilka typów w zanadrzu. Tym razem wybór padł na kolorowy i bardzo "bogaty" wzór od Marii Deminy.
   Maria ma w swojej ofercie wiele bajecznych wzorów, na które od dłuższego czasu patrzę z pożądaniem. Na pierwszy ogień wybrałam jednak hafciarkę i chciałabym, tak jak Maria, kiedyś ozdobić tym haftem woreczek czy etui na hafciarskie przydasie. Na tą chwilę udało mi się skończyć haft, a o szyciu pomyślę kiedy indziej.

Maria Demina - Little Room In The Attic

   Maria prowadzi pracownię, jak z hafciarskiego snu. Powstają tam wzorki słodkich cudaków, a hafty chyba na bieżąco są zagospodarowywane w niesamowite organizery. Jako temat Maria często wybiera kwiaty, ale zdarzają się również jednorożce czy syreny.
   Wzorki charakteryzują się tęczowymi kolorami, bogatymi zdobieniami i bardzo specyficzną linią backstitchy.
   Pierwszy raz wykonywałam haft, który zawierał tak wiele elementów wykonanych złotą nitką. Były tu i złote krzyżyki i złote backstitche. Naprawdę na bogato. To, co jednak najbardziej mnie urzekło, to dbałość o finalny efekt konturów i stosowanie 3 grubości w jednym kolorze. Najlepiej widać to na brwi hafciarki, która mimo maleńkich rozmiarów składa się z 3 grubości backstitchy i wygląda niesamowicie realistycznie.

Dane techniczne:
* haft ukończony 04.08.2020 r.
* wzór "The girl and embroidery hoopps" autorka: Maria Demina
* tkanina len BELFAST 32ct, kolor: 7011 perłowy
* mulina DMC, 19 kolorów

Pozdrawiam
Magda

34 komentarze:

  1. Hafciarka, wzór i wykonanie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór, perfekcyjne wykonanie, brawo Ty :) A te rzęsy - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy faktycznie wymiatają. Trochę jak drag queen, ale do tej stylistyki haftu pasuje :D

      Usuń
  3. Cudny hafcik jestem pod wrażeniem-brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta hafciarka. Te złote nitki i te kolory. Bardzo mi się podoba ten haft.
    A jak starannie wykonany. Brawo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie nie sprawiało większych trudności. Wzór jest tak zaprojektowany, że właściwie wszystko samo się plecie. Przy złotej nici uważałam tylko na przetarcia, ale jeśli się do tego człowiek psychicznie przygotuje, to idzie w miarę sprawnie :D

      Usuń
  5. Coś pięknego !.Rzęsami mnie zauroczył ten haft. Wspaniale sobie poradziłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie rzęsy to marzenie. Chociaż podczas ich wyszywania pomyślałam, że pewnie hafciarka ma przymknięte oczy, bo rzęsy jej ciążą ;P

      Usuń
  6. Cudna hafciarka a rzęsy i szpulka to mistrzostwo świata :-)
    Też mam te wzory w ulubionych, tylko nie moge zdecydować który pierwszy... :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli musisz poczekać, aż trafisz na ten któremu nie można się oprzeć ;D
      U mnie hafciarka czekała około rok, żeby wskoczyć na tamborek, ale udało się. Teraz tylko zagospodarowanie haftu przede mną.

      Usuń
  7. Madziu toż to cudo, i te Twoje cudne zdjęcia :) Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama słodycz, prawda? I do tego z naszej "branży". Musiałam ją w końcu wykonać i cieszę się, że tak się spodobała.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Czarujesz sowim kunsztem i niesamowitym okiem do wybierania bajecznych wzorów! Magia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To słodkie dziewczę ma oprawę oczu wg aktualnej mody.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik wygląda wspaniale, każdy detal dopieszczony jest idealnie, wow! Pozdrawiam, na pewno będę częstszym gościem u Ciebie, zapraszam także do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło gościć nowe osoby i z pewnością wybiorę się z rewizytą :)

      Usuń
  11. Zachwycająca jest! I te rzęsy... A prezentacja jak zawsze mega cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy są wyjątkowo "teatralne", ale cały wzór ma taki charakter, więc chyba z delikatnymi rzęskami to nie byłoby to :D

      Usuń
    2. One są cudne! :-)))))
      Zresztą cały wzór kojarzy mi się z lalką teatralną właśnie :-)

      Usuń
  12. Przepiękny haft. Też kupiłam wzorek tylko że hafciarki na maszynie do szycia. Niestety jeszcze nie wyhaftowany, ale zmobilizuja mnie takie piękne efekty u Ciebie. Cudownie haftujesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na hafciarkę na maszynie w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Chociaż nie jestem zwolenniczką firanek na oczach to Twoja panienka prezentuje się bardzo wdzięcznie❤ Podziwiam za backstitch złotą nicią! Sesja zdjęciowa jak zawsze zachwycająca!😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najciekawiej było przy złotych backstitchach na złotych krzyżykach. Nić aż zgrzytała i bałam się, że nie wytrzyma, ale jakoś się udało :D

      Usuń
  14. Bardzo lekki i delikatny wzór. Przyciąga oko! Bardzo podoba też mi się aranżacja haftu do zdjęcia, ciekawy zmysł estetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa. Zdjęcia haftów to mój konik; sama jestem wzrokowcem i o wiele szybciej skuszę się na wzór, który prezentują piękne zdjęcia, stąd moje próby pokazania haftów w lepszym świetle ;)

      Usuń
  15. Magda czy wzory kupujesz na etsy.com?
    Chciałam tą panienkę wychawtować córce.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. Czasem pojawią się promocje, także warto sprawdzać 😁

      Usuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.