11/07/2016

Magic Doll X-mas Gnome - Ekaterina Gafenko (@mika__mila_katya)

Witam!
   Mija rok odkąd wygrałam Candy zorganizowane przez Justynkę (autorkę bloga Hafty Tiny). Mimo, że przesyłka dotarła wtedy ekspresowo, nie zdążyłam jej zaprezentować tutaj na blogu tak jakbym chciała.
   Teraz to nadrabiam i prezentuję główną wygraną - czyli wzór Magic doll w mojej interpretacji. Do paczuszki Justyna dodała jeszcze inne prezenty, za które teraz oficjalnie bardzo dziękuję :) Sprawiłaś mi ogromną radość!
   Postanowiłam podać dalej trochę tego farta i podzielić się w pewien sposób swoją wygraną z bratanicą. To kochana dziewczynka, której mam nadzieję spodoba się taki notes / pamiętnik.
   Okładka powstała według tego tutorialu, dzięki czemu spędziłam tylko 2 godziny przy maszynie do szycia wykonując dokładnie jeden szew ;)
   Serdecznie pozdrawiam wszystkich komentujących i zaglądających.
Magda

Dane techniczne:
* haft ukończony 03.11.2016 r.
* wzór "Poждecтвeнcкий гном" autorka: Eкaтepинa Гaфeнкo z niewielką zmianą - zrezygnowałam ze śnieżynek na sukience
* tkanina 32ct kolor: kość słoniowa
* mulina DMC, 20 kolorów

56 komentarzy:

  1. Śliczna okładka!
    Wzór haftu piękny, świetnie dobrana tkanina w kropki, a sposób wykonania samej okładki rewelacyjny (zapisałam sobie).
    No i cudna prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam tkaniny w paski, bo taka jest czapka i szalik, aż w końcu znalazłam w swoich chomiczych zasobach takie kropki i "klamka zapadła".
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepiękny notes! Na pewno się spodoba :) Fajnie, że podałaś linka do tutorialu jak zrobić okładkę (może się przydać). Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w pośredni sposób mogę pomóc :) Jak ktoś tak jak ja nie lubi maszyny do szycia, taki klejony sposób może być zbawienny ;)
      Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Przepiękny! Oby bratanica to doceniła! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, choć jest szansa, że pomyśli że to książka i się załamie, że taka gruba ;)

      Usuń
  4. Piękny notes, dziewczynka z pewnością zadowolona. Na początku pomyślałam, że kupiłaś go w jakimś sklepie, a tu niespodzianka: masz talent do szycia :) M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes, dziewczynka z pewnością zadowolona. Na początku pomyślałam, że kupiłaś go w jakimś sklepie, a tu niespodzianka: masz talent do szycia :) M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny haft, cudowny notes i cudowna aranżacja, pięknie inspirujesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny notes, a sesja zdjęciowa naprawdę ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sesja dość mroczna, mimo że na powietrzu, ale co począć jak listopad szaleje :)

      Usuń
  8. Piękna sesja! bardzo magiczna :) a notes po prostu bajka... od serca... z uroczym haftem i precyzyjnie wykończony :) czego chcieć więcej? niezwykły prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje oczy właśnie płynie :)
      Dzięki za takie pozytywne słowa! Mam nadzieję, że mimo młodego wieku obdarowana doceni pracę ciotki tzn. Mikołaja :P

      Usuń
  9. Czy ja mogłabym zostać Twoją bratanicą ;))? Cudny jest ... w sam raz na młodzieńczy pamiętnik :)
    Pozdrawiam
    A.
    Ps. Sesja idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, jasne :)
      Fajnie, że tak uważasz, bo właśnie taki był zamiar :)

      Usuń
  10. Śliczna laleczka i bardzo oryginalne wykorzystanie wzoru :) a sesja zdjęciowa rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj magic dolls są podstępne - wszystkie takie słodkie i chce się je wszystkie wyhaftować :)

      Usuń
  11. No kochana zbieram szczękę z podłogi😲piękny notes stworzylas takiego wykorzystania Magic dolls jeszcze nie widziałam po prostu perfekcja😍 piękne zdjęcia 😊 pozdrawiam i cieszę się że wygrana została tak wspaniałe spozytkowana☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak miło czytać Twoje słowa. Uznałam, że fajnie będzie podzielić się takim szczęściem. A przyjemność haftowania została już tylko dla mnie :)

      Usuń
  12. Nooo taki notes to marzenie. Bratanica będzie z pewnością zachwycona. Sama chciałbym taki mieć i zanim cokolwiek bym w nim wpisała głaskałabym go i całowała :D Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Widzę, że należymy do tej samej grupy "głaskaczy notesów". Ja jeszcze wącham, bo uwielbiam zapach papieru :)

      Usuń
  13. Notes powala! 100% perfekcji w hafcie i aranżacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, zakochałam się ;) w notatniku i zdjęciach :) Sama bym chciała taki notatnik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlatego, że w każdym drzemie dziecko ;) Bardzo mi miło, że Ci się spodobał. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Wspaniały, jestem pod wrażeniem, może zaproponuję małą wymiankę?pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny notes! Sama bardzo bym się z takiego cieszyła :) Notes po prostu wspaniały i w świetnych kolorkach, haft zresztą też super :D
    Bardzo podobają mi się zdjęcia. Bardzo ładna oprawa.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty to masz talet w rączkach. Notesik rewelacja! Na dodatek wspaniale zaprezentowany na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowny notesik! Nikt takiego nie ma :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest przepiękny ! Taki wzorek to skarb, a jego wykorzystanie jest perfekcyjne, oczywiście zdjęcia rowniez rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest fantastyczny, za resztę miłych słów dziękuję :)

      Usuń
  20. Uroczy notes i jak zwykle przepiękne zdjęcia. Dzięki za linka do tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wydaje się, źe to jakieś skomplikowane, a taki tutek pozwala się zmierzyć z tematem :)

      Usuń
  21. cudne oprawa zdjęcia od A do Z rarytas:)

    OdpowiedzUsuń
  22. NO bezwarunkowo cudownie wykorzystany pięknie haft. Do tego rewelacyjne zdjęcia. Perfekcja na tip top. Tak lubię bardzo bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Notes cudowny, co tam dwie godzinki przy jednym szwie, za to jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję, że z każdym szwem będzie łatwiej, ale narazie mam opory psychiczne ;)

      Usuń
  24. Bardzo piękne staranne wykonanie i cudna prezentacja :) pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.