5/05/2014

Mój ogródek

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia! My mamy małą dzialeczke na obrzeżach miasta i uwielbiamy tam spedzać wolne dni....

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za optymistyczny widok! Ja właśnie z niepokojem patrzę, jak na balkonie od dwóch dni kwiaty zalewa mi - dosłownie - wodospad deszczu.... nie wiem czy przetrwają :( Zapiszę sobie Twoją stronę do ulubionych i jak moje kwiaty szlag trafi będę wchodziła tutaj i cieszyła moje oko tymi zdjęciami :))) To jest myśl o poranku! Ha! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te balkonowe faktycznie mają teraz ciężko, ale ma się polepszyć w przyszłym tygodniu więc trzeba mieć nadzieję :) Ale oczywiście zapraszam :)

      Usuń
  3. chce mieć ogródek a nie parę usychających kwiatków na balkonie :( Marzenie własne warzywka i mleko od własnej kozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć przestrzeń, choć moja to teraz wydaje się nie mieć końca - natura mnie pochłania :)

      Usuń
  4. Ja nie mam nawet balkonu:(

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.