6/03/2013

"Szczęście pachnie bzem" Aleksandra Tyl



   Udało mi się przeczytać drugą część przygód Izabeli Wieniawskiej. Początki były trudne, ale potem się wciągnęłam. Dokładniej to przesłuchałam (fajne te audiobooki :) ). Dodałam do tego wyszywankę, a teraz czuję się zrelaksowana, napełniona pozytywną energią. Podobnie jak swoja poprzedniczka napisana łatwo i przyjemnie.
   A oto czego można się dowiedzieć o książce z Empiku:
   „Izabela Wieniawska, dziennikarka pisma o kulturze, ma wszystko, co sobie wymarzyła: dobrą pracę, kochającego mężczyznę, mieszkanie, do którego wkrótce ma się wprowadzić. Jest na prostej drodze do szczęścia. Ale los bywa przewrotny. Izabela nie wie, że niebawem jej poukładany świat stanie na głowie, a dotychczasowe plany trzeba będzie zweryfikować, a co najważniejsze – zadać sobie pytanie czym jest przyjaźń i jak wiele jesteśmy w stanie dla niej zrobić?
   „Szczęście pachnie bzem” to poruszająca opowieść o zaufaniu, miłości i przyjaźni, która bywa narażona na próby, a także o szczęściu zaklętym w zapachach i miejscach…”
   Polecam!
p.s. Jak tylko aparat będzie naprawiony to wrócę do fotek

2 komentarze:

  1. Tytul bardzo obiecujacy, jak bede w Pl udam sie do empiku:)
    PS.Aparat juz naprawiony:)?
    Ania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety aparat jeszcze w rozsypce, a tyle mam pomysłów na fotki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Największą motywacją do pisania bloga są komentarze. Serdecznie za nie dziękuję.